Naimisiin, mutta häät pitäis järjestää.
Ollaan menossa naimissiin. Häistä emme halua perinteisiä. Mitä ruokaa häissä voi tarjoilla?
Olemme ajatellut että jonkinlaista grilli evästä salaattien ja lisukkeiden kanssa.
Voiko häät olla rennot illan istujaiset ilman juhlallisuuksia?
Saako lapset pyytää lähtemään häistä kesken pois kun ajattelimme että illalla olisi baari auki ja ihmiset humalassa?
Onko ok pyytää vieraita tuomaan omat juomat kun ajattelimme että muutamat varataan baariin per juhlija?
Kommentit (8)
Kuule, saat järjestää ihan sellaiset juhlat kuin itse haluat. Paras ehkä ettet vielä mene vuosiin naimisiin, kuulostat sen verran lapselliselta.
Jokainen järjestää juuri sellaiset häät kuin itse haluaa. Eri asia sitten, miten vieraat siellä viihtyvät tai mitä niistä ajattelevat.
En minä kyllä olisi kehdannut vieraita tuomaan omia juomia. Käykää vaikka Tallinnasta hakemassa. Tai sitten pidätte jatkot baarissa, jossa jokainen saa pari drinkkilippua ja loput maksavat itse.
Siis hommahan toimii niin että saatte järkätä ihan millaiset juhlat haluatte. Ihan millaiset vaan. Toinen asia on, pääseekö vieraat juhliin tai kuka haluaa lähteä kesken juhlien tai ei lähe ollenkaan pois.
Ei ole mikään pakko järjestää minkäänlaisia häitä.
Mitään häitä ei ole pakko järjestää, voi mennä vaikka maistraatissa naimisin kertomatta kenellekään. Monilta nuorilta säästyisikin paljon hermoja ja rahaa kodin rakentamiseen, jos noin tekisivät.
Minä en saanut järjestää sellasia häitä kuin halusin: Miehen suku hyökkäsi kimppuun vaatimalla ja uhkailemalla sitä ja tätä. Mies ei pitänyt minun puolia ja sitähän se oli avioliittokin. Siksi on nyt ex.
Vihkimisen jälkeen kakkukahvit sukulaisille ja lapsiperheille. Illalla bileet kavereille, siellä drinkkejä ja grilliruokaa.
Kannattaako mennä naimisiin ja ottaa vastuuta muista, kun ei edes itsestään pysty?