Nyt kaipaisin teidän apua jos jollain on parempaa tietoa asiasta!
Elikäs me muutettiin asuntoon johon vuokraisäntä ei koskaan tehnyt alkutarkastusta vaikka aikoi tulla sen tekemään ja nyt me ollaan muuttamassa asunnosta pois. Asunnossa on parkettilattia jonka edellinen asukas pilasi kun hänellä oli siellä koira, lattia on kyllä edellisen asukkaan toimesta hiottu ja lakattu mutta tämä ammattitaidoton tyyppi vielä enemmän tärveli lattiaa ja nyt lattia on aika huonossa kunnossa. Nyt kun me muutetaan asunnosta pois niin voiko vuokraisäntä vaatia meitä korjauttamaan lattian. Hänhän ei ole nähnyt lattiaa edellisen asukkaan jälkeen, eli ei siis ennen sitä kun me muutettiin asuntoon, toki onhan varmasti meidänkin jäljiltä lattiaan jälkiä tullut mutta lattia oli kyllä aika onnettomassa kunnossa jo ennen meitä, ja lattia kun on vielä jotain halpaa parkettia.
Osaako kukaan auttaa minua, mun pitää nyt varautua ennen kuin vuokraisäntä näkee lattian, jos nyt tulee edes lopputarkastusta asuntoon tekemään ennen uutta vuokralaista.
Olisin vastauksista kiitollinen.
Itse aina valokuvaan kaikki virheet ja edellisen asukkaan jättämät jäljet kameralla, jolla tulee päivämäärä kuvaan. Monta takuuvuokraa on sillä tavalla säästetty...