Jahas, siis antakaa mun ennustaa, että Viivi ja Lauri Haav tulee niin olemaan pari
Kommentit (18)
Minäpä veikkaan että minä ja Lauri Haav ollaan tuleva pari.
Lauri on tuleva poikaystäväni.
Lauri Haav on tosi söpö ja sexy.
Eiks niillä ollu ennestään kumppanit?
Minäkin olen vähän huomannut vastaavaa
Kyllä!
Minä olen Lauri Haavin tuleva kumppani!
Hän ei vaan tiedä sitä vielä!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen vähän huomannut vastaavaa
Puhu sitten kun varmaksi tuåiedät!!!!
Oon itekki huomannu et niiden välillä on jotain!
Vierailija kirjoitti:
Eiks Viivi ainakin jo eronnut poikaystävästään? Laurista en tiedä, mutta sen tiedän että Viivi ainakin on ihan selkeästi ihastunut, näkee kaikista eleistä ja ilmeistä ja miksi ei olisi, mäkin oon, kun Lauri on niin söpö😆
Ne ois kyl ihana pari. Mutta, eiks lauri oo jonkun blondin kanssa'? ainakin se on nahty lentokentalla sellaseen blondin `kaunottaren` kanssa. ei silla et se ei ois kaunis... mut mun mielesta viivi naytti ihastuneelta enemmankin Johannekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks Viivi ainakin jo eronnut poikaystävästään? Laurista en tiedä, mutta sen tiedän että Viivi ainakin on ihan selkeästi ihastunut, näkee kaikista eleistä ja ilmeistä ja miksi ei olisi, mäkin oon, kun Lauri on niin söpö😆
On ne kyl kivan nakosia yhdes.. mutta: ainakin joidenkien lehtien' mukaan lauri seurustelis jonkun blondin kaunottaren kanssa. tai en kyl oo varma. miks muuten ne ois lentokental ja lauri kantais ainaki osittain sen blondin laukkua. no joo ehk lauri on vaa kohtelias. mht mun mielest se ei vaikuta vaan friend shipilt. ja en usko et ne on sisaruksia. Ellei lauri tai se blondi ei oo vaihtanut varia mt jotenki en jsko. ainakaan laurista
Lauri Haav on liian cool Viiville.
joo onse vaha liia cool viiville. mun mielest viivi ja johannes brotherus ois parempi
Joo, itekin olen huomaavani jotain kipinää