Tiina Viiman kertoi avoimesti vaikeuksista maksaa lasten harrastuksia pian syksyn ratsastustunnit oli maksettu
Yle uutisoi keskiviikkona, kuinka osa-aika työtä tekevän Viimanin nelihenkisessä perheessä on syksyn aikana jouduttu luopumaan kaikista lasten maksullisista harrastuksista työtilanteen vuoksi.
Jo seuraavana päivänä artikkelin julkaisusta ylöjärveläinen talliyrittäjä tarjosi Viimanin 9-vuotiaalle esikoiselle koko syyskauden viikoittaiset ratsastustunnit ilmaiseksi.
Yksityiset lahjoittajat tarjoutuivat puolestaan maksamaan perheen 5-vuotiaan lapsen tanssiharrastuksen. Mieleiset tanssiryhmät olivat kuitenkin täyttyneet jo elokuussa, joten Viiman ei ole toistaiseksi ottanut lahjoituksia vastaan.
Pitäisikö itsekin laitta juttu lehteen, että rahat on vähissä, jos joku kiltti ihminen olisi valmis maksamaan meidänkin lasten harrastukset.
Kommentit (5)
Entäs muut lapset ketkä eivät voi harrastaa? Itse en kyllä julkisuuteen menisi kerjäämään tai kertomaan perheen tilanteesta.
No ei nyt kuitenkaan. Taidan vaan laittaa lapset sellaiseen harrastukseen, jotka mulla on itse varaa maksaa. Ap
Suomi on rakennettu täysin rikkaan eliitin ehdoilla ja kaikki maksaa aivan valtavasti, myös lasten harrastukset... on aika ajaa rahastava eliitti alas että Suomella on jotain toivoa vielä...
Ja mm. keskusliikkeiden kartellit ovat yksi esimerkki kaikesta valtavasta rahastuksesta...
Kyllä. Tarpeeksi kun feikkaa ja ulisee, niin joku säntää auttamaan.
Paitsi että minut on kasvatettu niin, että en ala kerjäämään. Mihin ei ole varaa, sitä ei tarvitse.
Kiitos hyväntahtoisille ihmisille. Nyt lapset pääsevät harrastamaan.