K-plussa arvonnat
Onko vauvapalstalla ketään, joka olisi voittanut koskaan mitään nuista K-plussan arvonnoista? K-kaupan lahjakorttia, muuta lahjakorttia tai mitään? Vai onko nuo arvonnat vain markkinointikeino ilman, että niistä kukaan voittaisi oikeasti mitään?
Kommentit (25)
Tiedän erään naisen joka voitti k-superpäivä kilpailussa auton, olen myös nähnyt sen hieno on.
En mä kyllä ymmärrä mihin perustuisi kusetuskaan. Laittavat rahaa äppiin ja ohjelmaan ja sitten olisikin, että ähäkutti etpäs saakaan mitään.
Mulla on kaveri, joka on pro näissä arvonnoissa. Se käy aina hakemassa kaupasta vihkon tai pari ja menee kotiinsa täyttämään niitä ja palauttaa sitten vähän kerrallaan.. ja aina se jotain voittaa.
Vierailija kirjoitti:
K-plussasovelluksen pelistä voitin deodorantin.
Pakko vielä kommentoida jatkoksi. Eilen voitin pelistä tuon deodorantin. Lunastin eilen kauppareissun yhteydessä. Tänään pelasin pelit uudestaan ja voitin K-kaupan onnenpyörästä energiajuoman. Palkinto latautuu Plussa-kortille ja kassalla Plussa-kortilla maksaessa tuotteen summa hyvitetään kokonaan. Eli ainakin näistä peleistä nuita palkintoja voi saada.
Nuista isompien summien lahjakorttien arvonnoista en tiedä. Osallistuin nyt ensimmäistä kertaa.
K-kauppa yhteistyössä Vaasan leivän kanssa ja osallistuin verkkosivujen kautta ja voitin 2 lippua musiikkikeikalle pari vuotta sitten. Taisi tosin siis olla Vaasan leivän arvonta koska onnitteluviesti tuli heiltä. En tiedä ketään joka olisi voittanut esim 1000€ rahalahjakortin k-ketjuun Supermarkettiin joka siis on aina arvonnassa Superpäivien aikaan.