Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varhaiskasvatus: onko teille lanseerattu leikkipedagogiikka?

Vierailija
10.10.2025 |

Tiedätte, mitä tarkoitan. Kertokaa mielipiteitä. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mitä tarkoitat. Vaikuttaa aivopesulta. Kaikkien putää olla sama mieltä ja tehdä samat asiat. Hullua.

Vierailija
2/4 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hattarapää tuonkin on onnistunut uskottavasti lanseraamaan kentälle missä muut hattarapäät sitä robottimaisesti toteuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkipedagogiikka. Astuu kentälle kun luovuus ja äly loppuu. Kun ei enää mitään kukaan keksi niin mennään sillä mitä kaikki muutkin.

Esimerkiksi tehkää kaikki puu päiväkotinne ikkunaan tai seinälle. . Syksyllä syksyn lehtiä. Talvella lunta oksille. jne. Mutta jokaikisessä päiväkodissa on oltava se . Puu. Tehkää se.

Vierailija
4/4 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas uusi juttu jota joutuu pienen lapsen vanhempana pelkäämään kun miettii päiväkodin valintaa? Olen huolestunut siitä, kun yhä useammassa paikassa turvallinen hoiva tuttujen hoitajien toteuttamana jää toteutumatta (vaihtuvat hoitajat, eivät saa aggressiivisia lapsia kuriin, liian paljon lapsia per ryhmä, rauhattomuutta jne.). Ja sitten olen lukenut miten kuulemma lapsille voi ikätasoisesti opettaa miten tytöllä voi olla pippeli. Olen varsin huolestunut näistä uudistuksista, jotka takaavat "varhaiskasvatusta" kaikille lapsille. 

Omat lapset (2 kpl) vielä masussa ja kovasti mietityttää nämä asiat.