Naisten hyvinvointi
Nyt kun naisilla on enemmän oikeuksia ja mahdollisuuksia kuin miehillä koskaan koko historian aikana niin miksi naiset voivat pahemmin kuin koskaan?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut nykymiehet uhriutuvat enemmän kuin koskaan kun peniksellä ei enää saakaan etuoikeuksia? Valittavia määkijöitä jotka valittaa naisten oikeuksista kun vähitellen päästään tasoihin.
Kerro mitä oikeuksia naisilta on puuttunut viime vuosikymmeninä.
Ja kerro myös ketkä oikeudet on naiselle aikoinaan antaneet.
Miestenhän ne on ollut annettava, naisten painostuksen kautta. Oletko nyt ylpeä?
Kyllä! Hyvä että joku uskaltaa myöntää että miehet ovat oikeudet naisille antaneet.
Naist eivät ole oikeassa missään asiassa.
Sulla on jo eka sana päin puuta kirjoitettu.. en alkaisi pätemään millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistettu vääräksi? Kerro sitten miten mies voi päättää tekeekö nainen abortin vai ei.
Mies voi päättää abortista sitten kun itse odottaa. Eihän nainenkaan voi päättää, mitä mies keholleen tekee.
Kiitos että todistit että miehellä ei ole mitään sanomista siihen syntyykö hänen jälkeläisensä vai ei.
Mies sai päättää paljonkin. Hän päätti laskea ulos siittiönsä, hän päätti kehen hän ne laskee, ja hän päätti laskea ne paljaaltaan.
Olin siinä uskossa että nainen saa päättää kenen antaa laskea lastit sisälleen. Eikö niin olekkaan?
Kuin urpo sä oot? Tietenkin nainen saa päätää, kenen kanssa harrastaa seksiä. Mutta vain mies ja mies itse on vastuussa siittiöistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistettu vääräksi? Kerro sitten miten mies voi päättää tekeekö nainen abortin vai ei.
Mies voi päättää abortista sitten kun itse odottaa. Eihän nainenkaan voi päättää, mitä mies keholleen tekee.
Kiitos että todistit että miehellä ei ole mitään sanomista siihen syntyykö hänen jälkeläisensä vai ei.
Mies sai päättää paljonkin. Hän päätti laskea ulos siittiönsä, hän päätti kehen hän ne laskee, ja hän päätti laskea ne paljaaltaan.
Olin siinä uskossa että nainen saa päättää kenen antaa laskea lastit sisälleen. Eikö niin olekkaan?
Mies saa raskauttaa ihan kenen naisen haluaa, todistettu ja oikeut
Tuo on olkinukke. Kukaan ei sanonut, että miehellä olisi oikeus raskauttaa kenet haluaa. Puhuttiin siitä, että myös miehellä on vastuu ehkäisystä ja omista teoistaan. Vääristely ei muuta keskustelun sisältöä se vain paljastaa, että sinulla ei ole vastausta alkuperäiseen pointtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saa raska
Edellä sanottiin että mies päättää keneen lastit laskee ja vastuu ja päätäntävalta on miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saa raska
En nyt jaksa tähän mitään vertausta laittaa kun ettw kuitenkaan sitä ymmärrä/hyväksy. Hyvää yötä ,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siinä uskossa että nainen saa päättää kenen antaa laskea lastit sisälleen. Eikö niin ole
Edellä sanottiin että mies päättää keneen lastit laskee ja vastuu ja päätäntävalta on miehellä.
Olkiukkoilusi on jo tunnistettu, sori vaan. Miehellä on päätäntävalta omista siittiöistään. Ja vastuu niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin siinä uskossa että nainen saa päättää
Olkiukkoilusi on jo tunnistettu, sori vaan. Miehellä on päätäntävalta omista siittiöistään. Ja vastuu niistä.
Jep. Jos mies luovuttaa siittiöitään spermapankkiin, ei hän voi alkaa kitistä jälkeen päin, miten hänellä ei ole oikeutta päättää abortista.
Jos et halua isäksi, käytä kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet ap viihtynyt liikaa naisvihaluolassa. Kokeile omien oikeuksiesi rajoittamista, voit sitten havainnoida, lisääkö se onneasi. Aloita vaikka siirtämällä pankkitiliesi hallinta naispuoliselle sukulaisellesi.
Joo ja sitten voit lopettaa äänestämisen
Mihin äänestämällä voi nykyään vaikuttaa? Pelkkä vitsi. Poliitikkojen p-puhe dystooppisella tasolla.
Katsokaas jokainen peiliin kuka sieltä vastaan katsoo. Sieltä kyttää syntinen ihminen. Ihmisen oma pahuus on ajanut tämän maailman siihen kuraan missä se lilluu. Joka iikka voi mennä ihan itseensä ja miettiä kenen lauluja sitä oikein laulaa. Jos ette ole huomanneet ja käsittäneet, niin tämä maailmanaika käy vähiin. Aika tehdä parannusta synneistä ja ottaa Jeesus elämäänsä käy vähiin.
"Mistä tulevat taistelut ja riidat teidän keskuudessanne? Eikö teidän himoistanne, jotka sotivat jäsenissänne."
Viha, riita, eripura, kateus, jne. Ihan vain koska ihminen ei ole sovussa itsensä kanssa eikä Luojansa kanssa, eikä suostu kääntymään pois vihasta ja noista muista. Kun ihminen kääntyy pois näistä kalvavista asioista, se muuttaa ihmisen elämää ja vaikuttaa myös niihin muihin jotka hänen ympärillään olevat.