Hei kaikki. Osaisitteko suositella hyvää imuria?
Uusi imuri olisi hankittava ja haluan ostaa kerrankin kunnon laitteen.
Johdollinen tai johdoton. Kunhan olet hyväksi todennut, haluan kuulla siitä 🙂
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölypussiton malli jostain tunnetusta merkistä. Ja joku johon voi ostaa varaosia. Kun ei tarvitse pelata pölypusseissa vaan se muovinen pölysäiliö tyhjennetään niin säästyy pölypussirumbalta. Ja täällä on kerran ostettu uusi perussuulake. Mulla ei ole pahaa sanottavaa Electroluxista, mutta alkaa tämäkin olla jo vanha. Jossain kohtaa varmaan pitää uusia.
Mun äidillä on sellainen Dysonin pölypussiton, ja mielestäni se on ihan kamala tyhjentää. Vaikka säiliön koittaa avata muovipussin sisällä, niin silti pölähtää pölyä ja hiekkaa takasin ilmaan.
Eikö pölypussia voi tyhjentää sankoon? Miksi säiliö täytyy tunkea muovipussin sisälle?
Voi, mutta dysonin tyhjennysluukku on yleensä sen verran jäykkä, että kotelo aukeaa räväkästi. Ja vaikka saisikin sen auki varovasti, se pöly mitä dysoni kerää, on oikeasti hemmetin hienoa tomua, sankoon kun lasket niin varmasti pölähtää takaisin huoneilmaan.
Ostin pölypussittoman imurin ja maksoin 700. Suoraan sanottuna hukkaan heitettyä rahaa. Sillä ei saa kunnon tulosta, pöly kulkee edellä, mutta ei imeydy säiliöön. Aika monta elektroluksia sillä hinnalla saisi, sitä paitsi on todella raskas. Säiliöön tyhjennys ei todellakaan ole helppoa ja melkein joka kerran on tyhjenettävä, pölyistä hommaa.
Ostin itse Electrolux pussiton pölynimurin prismasta. Maksoi 169 euroa. On hyvä imuri.
Me ollaan ratkaistu tuo silleen, että viedään imuri ulkoroskikselle ja tyhjennetään suoraan sinne. Ei kovin käytännöllistä. Meillä dysonin muistaakseni joku v11, maksoi aikoinaan 600€. On niin paska imuri, ettei imuroi edes hiekkaa lattialta ellet vedä kolmea kertaa yli. Ainoa käyttökelpoinen tehoasetus on turbo, jolla akku kestää 5min. Dysonin asiakaspalvelun mielestä "sellaisia ne johdottomat varsi-imurit kaikki on", sanottiin kun reklamoin asiasta.
Onneksi on mielen johdollinen imuri, mallia en muista mutta hinnaltaan joku 350€, se on hyvä. Ne halvimmat mielet on kokeiltu, ne menee kastiin "Electrolux" eli ei kovin häävejä