Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kerran maistaa hyvää, voiko enää nauttia halvasta pahanmakuisesta elintarvikkeesta?

Vierailija
10.10.2025 |

Maistoin siskon luona Kolmen kaverin kermajäätelöä ja olin järkyttynyt siitä, miten hyvää ja erilaista se oli kaupan kivikoviin vetisiin rypsi-rapsi-palmu-maitojauhe halpuutusjätskeihin nähden. Siinä oli vain kermaa, kananmunaa, sokeria ja kaakaomassaa. 

En itse voi kovin usein oikeuttaa itselleni 8-9 euron jätskin ostamista mutta meni kokonaan fiilis bulkkijäätelöistä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on taloudellinen pakko niin minkäs teet. Olen minä maistanut 21-vuotispäivänäni kobepihviä, mutta niin vaan elämä mennyt että 38v:nä ainoa liha johon varaa ja jota arkena menee, on naudan jauheliha tai jos oikein juhlava fiilis on niin joku Atrian halvin lehtipihvi.

En minä niitä syö siksi että haluaisin vaan koska se on taloudellisinta. Eri asia jos olisi miljonääri.

Vierailija
2/10 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni Fazerin suklaisiin (poislukien sininen, joka ihan maukasta) fiilis kun Brysselissä maistoi Neuhausin ja Marcolinin käsintehtyjä konvehteja kunnollisesta kaakaosta.

Mutta oli niillä kilohintaakin, 160€. Pienen 100g ballotin-rasian pystyy juuri ja juuri valkokaulusorjana perustelemaan itselleen mentaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa on niin runsas jäätelötarjonta että noiden esimerkkien väliin mahtuu kymmeniä hyviä tuotteita. 

Vierailija
4/10 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lokakuun S-mobiilietuna 3 kaverin jäätelöä 4,95 euroa paketti. 

Vierailija
5/10 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on syönyt hyvää jäätelöä, ei huvita ostaa Lidlin halvinta tai Xtra merkin "jäätelöä", vaikka se on halpaa. Kun se on ihan kuraa hyvään jäätelöön verrattuna. Vaikka on vähän rahaa, ostan mielummin harvemmin oikeasti hyvää kuin ison kasan mahdollisimman halpaa, koska jäätelö ei ole mitenkään pakollista. 

Vierailija
6/10 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kaveria on liian makeaa ja huonoja makuyhdistelmiä. Vaikka kuinka paljon parempia jäätelöitä kaupassa, ja itsekin voi tehdä

Vierailija
7/10 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kaveria on liian makeaa ja huonoja makuyhdistelmiä. Vaikka kuinka paljon parempia jäätelöitä kaupassa, ja itsekin voi tehdä

miten voi olla liian makeaa jos vähäsokerisin vaihtoehto ketomon lisäksi koko markkinoilla?

Vierailija
8/10 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en osta huonoa jäätelöä, olen ennemmin ilman. Suklaata saa hyvää edullisestikin. Sama juttu lihassa, ei kiinnosta sikanauta, syön linssikeittoa ja joskus harvoin kunnon pihvin. 

Vierailija
9/10 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöt kermamössöjä. Löytyy niitä.

Vierailija
10/10 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se on naistenkin kanssa, ehkä nyt naisetkin ymmärtävät miehiä vähän paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi