Syöpähuijaus
Australialainen Belle Gibson väitti parantuneensa parantumattomasta aivosyövästä ruokavalion ja vaihtoehtohoitojen avulla. Oletteko nähneet tätä tapausta koskevan dokumentin? Voisiko vastaavaa tapahtua Suomessa?
Kommentit (74)
Ihan varmasti joku jossain vaiheessa yrittää Suomessakin ellei ole jo yrittänyt.
minäkin koin ihmeparanemisen
olin ennen demari
Vierailija kirjoitti:
olin ennen demari
Hallelujah!
Vierailija kirjoitti:
olin ennen demari
Asiattomaksi ilmoitettu
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella Maria Nordinin järjestävän vastaavan tempauksen.
Varovasti ny, tällaisilla kommenteilla pääsee helposti käräjöimään..
Vierailija kirjoitti:
olin ennen demari
Ja nyt yrität olla hauska
Ap uskotko siis että suomessa on julkkis joka hakee huomiota ja kerää rahaa lahjoituksilla esittämällä sairasta vaikka ei oikeasti olekaan sairas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olin ennen demari
Asiattomaksi ilmoitettu
Ihanaa :D
Kaupittelihan se Jalovaara uskonnolla parantumista kun vain tulee näytille tilaisuuksiin ja kovasti rukoillaan. Rahalahja myös auttaa asiassa kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olin ennen demari
Ja nyt yrität olla hauska
ei tuossa mitään hauskaa ole
olen niin kiitollinen kun viimein parannuin tuosta kauheasta sairaudestani
Kyllähän ihmeitä tapahtuu syöpähoidoissakin. Onko se lopullinen parantuminen vai remissio, aika näyttää.
Olga Temonen melkein parantui c-vitamiinilla. Melkein. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ap uskotko siis että suomessa on julkkis joka hakee huomiota ja kerää rahaa lahjoituksilla esittämällä sairasta vaikka ei oikeasti olekaan sairas
Eräs iittiläinen..
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti joku jossain vaiheessa yrittää Suomessakin ellei ole jo yrittänyt.
En usko. Olis kyllä tosi vaikeeta, pitäis olla ihan kunnon käsikirjoitus ja näyttelijänlahjat. Joutuis varmaan laihduttaan ja lihottaan kuin joihinkin rooleihin joutuu tekemään. Saiskohan kyypakkauksen kortisonilla tai miten turvotuksen aikaiseksi.
Ravinnolla ja LISÄRAVINTEILLA on paljon suurempi vaikutus kuin virallinen lääketiede väittää.Kukaan ei vaan tutki aineksia joita lääkefirma ei voi patentoida rahasammoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ravinnolla ja LISÄRAVINTEILLA on paljon suurempi vaikutus kuin virallinen lääketiede väittää.Kukaan ei vaan tutki aineksia joita lääkefirma ei voi patentoida rahasammoksi.
Luonnostahan iso osa syöpälääkkeistäkin on.
luotan lääkäriini onkologiin enemmän joten ei kiitos
terv syöpäpotilas
Tätä ketjua taitaa joku yrittää poistoon 😭
Voisin kuvitella Maria Nordinin järjestävän vastaavan tempauksen.