Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä jos mies käyttää oikeaa maskuliinista tuoksua, niin kyllä se vie jalat alta

Vierailija
09.10.2025 |

Oon miesvaltaisessa työpaikassa ja välillä käytävälle on jäänyt leijailemaan sellainen jonkun miehen käyttämä tuoksupilvi, jonka haistaessani ajattelen, että huh, tämän miehen kun sais. En siis tiedä, kuka mies kyseistä tuoksua käyttää, mutta jälkeensä jättämä tuoksu on aivan ihana. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mulla on kaksi, joita lähtisin seuraamaan kadulla ellen olisi ollut jo kauan onnellisesti naimisissa. 1740 ja Le Male (orkkis).

Onko tuo 1740 lähellä vanhaa kunnon Diorin Fahrenheithia?

Ei. Fahrenheitissa (hyvä sekin!) on bensanuotti. 1740 on nahkatuoksu, jonka pohjan pihkat ja vanilja saavat multa sukat aivan sekaisin. Tässäkin on vaniljaa. ei tosin sovi ihan nuorille miehille, vaatii tiettyä uskottavuutta.

Äh, unohdin sitten puolet asiasta. Siis ei siinä mielessä että F pysyy terävänä ja aromaattisena 1740 pehmenee vaniljaiseksi.

Vierailija
22/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu haista hielle ja pesemättömälle kullille. Tuoksut on hinteille.

Huonosti pyyhitty perse täydentää täydellisen miehisen hajukombon 👌

Vielä parempi jos vähän hautunut. Ja vaatteet pesemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie. Joistankin tulee päänsärkyä.

Vierailija
24/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tuoksun pitää olla ehdottomasti sopiva kyseiselle miehelle. Eihän kaikki tuoksut sovi kaikille eikä kaikkien persoonaan ja olemukseen jne vaikka tuoksusta itse pitäisikin ja / tai olettaisi vastakkaisen sukupuolen pitävän.

Sitä kannattaa miettiä mitä tuoksuvalinnallaan haluaa viestiä, koska moni tuoksu on jopa tavallaan röyhkeäkin vaikka jokaiselle tykkääjänsä löytyy. Sitä kannattaa miettiä siltäkin kannalta, että minkä tyyppisissä ihmisissä haluaa tuoksullaan tehdä positiivisen ja millaisissa negatiivisen vaikutuksen.

Vierailija
25/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran kanssa työkaveri, joka haisi hieltä ja paskalta niin rajusti, että se jäi käytävälle pilvenä leijumaan.

Avauksessahan etsittiin juurikin miehisiä tuoksuja jotka "vievät naisilta jalat alta" joten tämäkin kuuluu ehdottomasti joukkoon.

Vierailija
26/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mulla on kaksi, joita lähtisin seuraamaan kadulla ellen olisi ollut jo kauan onnellisesti naimisissa. 1740 ja Le Male (orkkis).

Le Malessa on vaniljaa, eikö se ole vähän liian imelä tuoksu?

Ei. Vanilja tuoksuu (näin naisen nenään) miehen iholla erilaiselta kuin itsellä, kokeile. Toki annoksella on väliä, tarkoitus ei toivottavasti ole tyrmätä ketään hajuvanalla.

Kiitos. Täytyy käydä testaamassa nuo molemmat.

Vierailija
27/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Fahrenheitissa (hyvä sekin!) on bensanuotti. 1740 on nahkatuoksu, jonka pohjan pihkat ja vanilja saavat multa sukat aivan sekaisin. Tässäkin on vaniljaa. ei tosin sovi ihan nuorille miehille, vaatii tiettyä uskottavuutta.

Äh, unohdin sitten puolet asiasta. Siis ei siinä mielessä että F pysyy terävänä ja aromaattisena 1740 pehmenee vaniljaiseksi.

Omalta tuoksulta olen juuri hakenut tuota nahkaa ja käyttänyt Fahrenheitia jo vuosia siitä syystä, mutta nyt olen miettinyt löytyiskö vastaavaa tuoreempana tuotteena.

Vierailija
28/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Le Malessa on vaniljaa, eikö se ole vähän liian imelä tuoksu?

Ei. Vanilja tuoksuu (näin naisen nenään) miehen iholla erilaiselta kuin itsellä, kokeile. Toki annoksella on väliä, tarkoitus ei toivottavasti ole tyrmätä ketään hajuvanalla.

Kiitos. Täytyy käydä testaamassa nuo molemmat.

Missä lie 1740 testeri. Netistä tilaamalla saa.

Vierailija
29/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalta tuoksulta olen juuri hakenut tuota nahkaa ja käyttänyt Fahrenheitia jo vuosia siitä syystä, mutta nyt

Nahka sopii miehen iholle aivan äärettömän hyvin. Mulla itsellä on sen kanssa vaikeuksia, liian maskuliininen. Harrastajana olen käynyt läpi lähinnä nichetuoksuja, mutta niistä (erityyppisiä) nahkaisia, joista saattaisit pitää tuon Histoires de Parfums 1740 lisäksi on ainakin Francesca Bianchi: The Black Knight, The Vagabond Prince: Land of Warriors ja Etat Libre d'Orange: Rien. 

Onko Fragrantica tuttu? Siellä voi etsiä yhden tuoksuosasen, vaikkapa sen nahan perusteella. Tervemenoa (-tuloa) kaninkoloon. :D

Vierailija
30/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi tyhmä mutta olisi vain se tuoksu, riittäisikö se.

Vierailija
31/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Se ihana tuoksu, jonka haistoit, oli mun pieru. Kiitos kehuista.

Vierailija
32/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuoksu?

Hiki ja paska

Vierailija
33/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Se ihana tuoksu, jonka haistoit, oli mun pieru. Kiitos kehuista.

Olit juonu ensin pohjiksi pullon ootekolonkia.

Vierailija
34/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus:

"Nahka sopii miehen iholle aivan äärettömän hyvin. Mulla itsellä on sen kanssa vaikeuksia, liian maskuliininen. Harrastajana olen käynyt läpi lähinnä nichetuoksuja, mutta niistä (erityyppisiä) nahkaisia, joista saattaisit pitää tuon Histoires de Parfums 1740 lisäksi on ainakin Francesca Bianchi: The Black Knight, The Vagabond Prince: Land of Warriors ja Etat Libre d'Orange: Rien. 

Onko Fragrantica tuttu? Siellä voi etsiä yhden tuoksuosasen, vaikkapa sen nahan perusteella. Tervemenoa (-tuloa) kaninkoloon. :D"

Kiitos vinkeistä.

T: F-ukko 

Vierailija
35/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuoksu?

Pihkan ja paskaparfymin lemyy

M69

Vierailija
36/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt usein naisten hajuvesiä (olen mies), olen hyvä raaminen ja urheilullinen, ei noita tuoksuja voi mielestäni jaotella naisten ja miesten tuoksuihin, se ratkaisee, miten itsensä kantaa eli itseluottamus ja varmuus olemuksessa on se tärkein. Mainosmiehet vaan haluaa markkinoida tuoksuja eri segmenntteihin, vaikkei sellaisia olekaan.

Vierailija
37/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuoksu?

Munan tuoksu.

Vierailija
38/38 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valinnut miehelleni jo vuosikymmeniä sitten partavedeksi Dior Eau de Savage -tuoksun, hillitty sitruunainen metsäntuoksu, ei voimakas mutta muistettava. Tuotteesta on tullut myös  uusi versio, mausteisempi, joka ei ole minulle niin mieleinen. Näitä tuoksuja myydään rinnakkain. Vaan kyllä se vanhempi versio vetoaa minuun ja harmikse ni myös muihin naisiin.