Onko peli nyt menetetty... Raskaustoivomusasiaa...
Eli bongasin tässä kierrossa oviksen ja peittojakin heilutettiin sopivasti =) Kaikenlaisia tuntemuksia on ollut, suurin osa varmaankin kuviteltuja. Mutta nyt menossa kp26/32 ja eilen ja tänään on oikeasti tehnyt pahaa pitkin päivää, on vilua ja nälkää =) Mutta alamasussa juilii just niin kuin menkat alkais justiinsa. Olin jopa niin hätähousu et testasin tänää ja negaa näytti, tietenkin. =( Koska raskautesti näyttää aikasintaa kahta viivaa jos on näyttääkseen? Olinko aivan liian aikaisessa?
Kommentit (5)
noin12 vrk oviksen jälkeen - vai oliko se hedelmöittymisen jälkeen? Joka tapauksessa kun itse testailin, niin logiikka oli se, että oviksen ollessa 17.päivän tienoilla "kannatti" testata vasta 29-30.päivä.
Meillä menossa yrityskierros 35, hoidoilla.
Mulla oli kans niitä "kuukautiskipuja" noihin aikoihin ja niitä on jatkunut läpi koko raskauden silloin tällöin. Kaikkia muita oireita, vilua ja pahaa oloa oli aina silloin kuin vain kuvittelin olevani raskaana. Ja sitten, kun oikeasti testasin plussan, niin olin ihan ihmeissäni, kun ei ollut mitään muita oireita kun nuo kuukautiskivut.
Älä vielä huoli.. Tee muutaman päivän päästä testi uudelleen!
ovisplussan jälkeen. Mutta siis herkällä testillä, niissä on eroja. Useimmat testit havaitsee 50 mU/ml ja herkimmän 10 mU/ml (en ole varma noista yksiköistä).
Vastahan alkio kiinnittyy n. viikko ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Tee viikon päästä testi jos ei menkat ala.