Video leviää netissä ilman lupaani
Joku levittää selkäni takana jotain videota ilmeisesti Facebookissa. Joka paikassa naureskellaan että siellä se kännissä videolla oleva nainen on ja että kaikki on nolannut sen, miksi kukaan ei lähetä sitä minulle. Se aiheuttaa pahaa oloa ja maineeni on mennyt. En jaksa enää. Voisiko joku auttaa ja lähettää sen kun en nää sitä itse
Kommentit (40)
Aikuiset ihmiset kiusaa ja nimittelee toisiaan ja levittää toisesta videoita, ihan kun joku haluaisi sabotoida toisen uran tahallaan kateuttaan
Täytyy olla sairas joka toiselle tekee noin
Ja yhtä sairaita ne jotka katsoo vierestä ja nauraa eikä tee mitään, ei ihme että itsemurhatilastot on mitä on
Laittakaa sille asianomaiselle se linkki yksityisesti, saatatte pelastaa ihmishengen
Ei kukaan jaksa sellaista kiusaamista
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rikos kuvata julkisella paikalla. MUTTA on rikos levittää videota julkisesti ilman asianomaisten lupaa. (Eli videolla olevan ihmisen lupaa) etenkin jos kyseinen henkilö on esitetty negatiivisesti.
kunnianloukkaus jne mitäs muita rikosnimikkeitä siihen nyt sitten on. Poliisille vaan.
Uutisissakin näkyy erilaisissa klipeissä jatkuvasti taustalla tunnistettavia ihmisiä, joilta ei ole kysytty mitään, että ei se nyt aina lupia vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa sille asianomaiselle se linkki yksityisesti, saatatte pelastaa ihmishengen
Siis kenelle ja mihin?
Laittakaa se linkki siitä videosta sille joka videolla esiintyy
Vierailija kirjoitti:
Lähettäkää se linkki sille viestinä
Onko oikeasti? T.ei ap
Semmoiset ihmiset, jotka levittelevät kuvia ja videoita pilkkaamistarkoituksessa ovat itse mieleltään saastaisia. He ovat itse niin tylsiä ihmisiä, että he etsivät elämäänsä viihdettä toisista ihmisistä. Ei missään nimessä kannata luovuttaa, vaan keskity tekemään sellaisia asioita, joista itse todella tykkäät.
No tarttis vähän tarkempia tietoja. :D missä, miltä näytät, milloin. Eihän noilla spekseillä mitään videota voi löytyä
Odottakaa hetki, kohta paljastuu videot kaikkien mokista.
Mokanneille,
Muutkin mokaa, Pauli Hanhiniemi
Älä potki maassa makaavaa, opetettiin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä? TÄYSIN OMA VIKASI!
Turha kitistä mitään. Itse olet itsesi humalaan juonut, itse olet törttöillyt. Miksi olet ihmisten kanssa, jotka tahtovat sinulle pahaa? Herramunjee, mitä papomista, eikö sinulla ole tervettä järkeä?
Some on paskaa.
Ennen törttöilyt pysyivät juoruina.
Nykyään törttöilemisestä jää jälkeen myös todistusaineistoa.
Ei auta, vaikka muuttaisit toiselle paikkakunnalle. Netissä yhä on.
Ihan sama, vaikka oppisit virheistäsi. Kehittäisit itseäsi. Ymmärtäisit, että mönkään meni. Netissä yhä on.
Ja muilla ihmisillä on ihan helvetin hauskaa nauraessaan.
Ihan perseestä ja paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ihmisistä aina tiedä tahtooko ne pahaa
Suurin osa tahtoo pahaa jos ei siitä jää kiinni, ainakin hengessä mukana jos ei muuten. Tykkäävät katsoa hirttäjäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rikos kuvata julkisella paikalla. MUTTA on rikos levittää videota julkisesti ilman asianomaisten lupaa. (Eli videolla olevan ihmisen lupaa) etenkin jos kyseinen henkilö on esitetty negatiivisesti.
kunnianloukkaus jne mitäs muita rikosnimikkeitä siihen nyt sitten on. Poliisille vaan.
Uutisissakin näkyy erilaisissa klipeissä jatkuvasti taustalla tunnistettavia ihmisiä, joilta ei ole kysytty mitään, että ei se nyt aina lupia vaadi.
Jos osaisit lukea loppuun niin on rikos julkaista ihmisestä NEGATIIVISESSA valossa video julkisuuteen ilman lupaa. Esim juuri nöyryytys tai muu kiusaamistilanne on lainvastainen. Uutisissa tuskin kohdennetaan juuri näihin taustalla kulkeviin ihmisiin saatika kuvattaisiin heitä kiusaamismielessä/nöyryyttävästi eikös vain?
kiitos, käytä älliäsi ja lue seuraavalla kerralla. Suomen lakiinkin tutustuminen voi olla kiva harrastus myös jos kiinnostelee.
Ilmoittakaa sille henkilölle suoraan