Hallelujah, olen varmaan niin sairas mies, ettei tarvii tehdä enää työhakujakaan.
Hallelujah, olen varmaan niin sairas mies, ettei tarvii tehdä enää työhakujakaan. Veriarvot kuulemma niin korkealla. Jospa tästä pääsisi sairaseläkkelle ja.....THAIMAAHAN!
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
mies parassa kunnops 54 v ja penkki salilla on 100 kg. eipä mua haittaam saan olla työttömänä ja talveksi tahimaahan!
ap
jeepäjee.
niin vapautti työnhakunainen minut kokonaan työhakuvelvoitteista, ennen oli 3 mutta nyt kun sanoin että tyrä haittaa niin vapauti kokonaan työnhausta ja silti saan työkkäriä, asumistukea ja toimeentuloa ja ilmaiset ruoat ruokajonosta!
Vierailija kirjoitti:
niin vapautti työnhakunainen minut kokonaan työhakuvelvoitteista, ennen oli 3 mutta nyt kun sanoin että tyrä haittaa niin vapauti kokonaan työnhausta ja silti saan työkkäriä, asumistukea ja toimeentuloa ja ilmaiset ruoat ruokajonosta!
Kuinka pohjalla pitää olla, että iloitsee tuollaisesta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin pohjalla, mutta jossain Vantaan Korsossa tuo on tietysti luksuselämää ja lottovoitto.
en asu enää Korsossa, vaan paljon pahemmassa paikassa eli Kajaanissa, täällä ei ole mitään tekemistä, paitsi ruokajono on Suomen paras ja runsain ja on hieno uimahalli
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nautit huonoista yöunista, pomosi nöyryytyksestä, inhottavista asiakkaista, likaisesta työstä, epämiellyttävistä työvaatteista ja siitä, ettet koskaan ehdi nähdä kunnolla perhettäsi, etkä harrastaa juuri mitään.
aion myydä asuntoni, autoni, mökistä saan tietyn osan ja myyn vielä 2 moottoripyörää, käteeen hyvällä tuurilla jää 50 000 e ja jättä velat maksamattta ja muuta Aasiaan asuntoveneeseeen, thats the plan!
ap
mies parassa kunnops 54 v ja penkki salilla on 100 kg. eipä mua haittaam saan olla työttömänä ja talveksi tahimaahan!
ap