Saako instan etusivulla julkisesti mainostaa mobilebaynumeroaan kerätäkseen rahaa
Näin vain tälläisen erään tilin yhteydessä. Onko ihan laillista. Eikö se ole rahan keräämistä johon tarvitaan lupa ?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
No ei kai ilman mitään lupia saa
Mitä jos myy tyhjää, eikö itse saa määritellä mistä pyytää mitäkin ja näin tämäkin lupa on kierretty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos myy tyhjää, eikö itse saa määritellä mistä pyytää mitäkin ja näin tämäkin lupa on kierretty?
Tai jos täysin tyhjää ei voi tai saa myydä niin myy sitten vaikka lentosuukkoja, ei voi olla laitonta?
Mä laitoin tonne "Pyydä" 50e ja se varmaan hyväksyi sen automaattisesti vahingossa, tarkempaa katselematta.
Tienasin juuri helpot 50e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos täysin tyhjää ei voi tai saa myydä niin myy sitten vaikka lentosuukkoja, ei voi olla laitonta?
Myytävän tuotteen arvo pitäisi vastata kerättävää summaa. Et voi myydä ilmaa satasella ja väittää sen olevan sen arvoista.
Insta ja facebook pilalla kaikesta paskasta mitä suoltaa etusivulle. Joo jossain on joku kohta mistä näkee vain kaverit yms, mutta kun tuut sivulle 2 viikon tauolta, niin näyttää tyyliin edelliset 24h. Eipä tule enää kyseisiä paskoja kattoo, lun etusivu täynnä tuntemattomien päivityksiä ja mainoksia. Meen linkediniin jos haluun kattoo täysin tuntemattomien postauksia...
Nykyisin nää rahan keräillyt milloin mihinkin on tapa huijata.
Minullekin!