Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en voi ymmärtää tällaisia ihmisiä,

Vierailija
09.10.2025 |

ja nämä ovat jo varttuneempaa väkeä.

Eli pariskunta, ukko on vähintään 70 v ja muija - en tiedä ikää, mutta yks tyyppi sanoo kuitenkin ikäihmiseksi... oma arvio että ainakin yli 50 v.

No, mikä niitten elämässä mättää, kun ovat tuossa seinänaapureina, ja nyt ollaan taas siinä vaiheessa, että puolenyön kieppeillä kun mun kämpässä laitetaan tv kiinni ja valot pois ja yritetään käydä nukkumaan ja mun makuuhuoneen seinä on niitten olohuoneeseen päin, niin siinä illan aikana ei ole kuulunut mitään ääntä sieltä niitten puolelta - ja mulla on siis tv hyvin pienellä äänellä, seuraan tv-ohjelmia sen mitä mun töllö on edes auki lähinnä tekstitysten kautta ja yleensäkään mun tv ei ole auki kuin klo 21-23, jotain sarjoja siis katson. Muuten illalla luen tai käytän nettiä tai olen ulkoilemassa, mutta tuo tv on auki siis juuri noin kuin sanoin. Niin sitten puolenyön kieppeillä kun käyn nukkumaan, niin nyt ollaan siis taas siinä vaiheessa että sieltä seinän takaa alkaa kuulua hölinää, ja yleensä se hölinä on jotain joilla yritetään järkyttää mun mielen tasapainoa, siis noin niin kuin hyvänyöntoivotuksina tulee minuun kohdistettua pilkkapuhetta...

Just joo! Missä mättää? Onko nää tyypit jotain niin elämänsä puolesta vähävirikkeisiä että niitten elämän ainoa ilo ja sisältö tulee siitä että pääsevät yrittämään toisen ihmisen morkkaamista! Nää on pelleilyssään yhtä samaa lajia kuin jotkut provosoivat teinit! Ja ihan oikeesti, mulle on kyllä todellakin muodostunut se käsitys, että ainakin tuolla naisella ei juurikaan elämänpiiriä, hyvin suppea elämänpiiri, ja todennäköisesti ei ole elämässään juuri missään muualla käynyt kuin oman kylän alueella, ja sitten on kuitenkin olevinaan jotenkin fiksumpi ja viisaampi "voi hyvänen aika sentään, että tollasta". Henkisesti ja virkkeiden puoleta köyhää elämää... jos ainoa ilo ja harrastus on toisten ihmisten morkkaaminen ja heistä pilaa tekeminen!

En voi ymmärtää. Sen verran olen vanhoja ihmisiä elämässäni kohdannut, että nuo ovat kyllä ihan omaa laatuaan... Kammottavia.... Ikuisia kakaroita! Ehkä nää sitten ovat myös niitä kun syöttävät teineille omia pilojaan. Vaikea kuvitella, että tuon naisen edellisestä avioliitosta syntyneistä lapsista toinen opettaja! Ehkä on sitten isä ollut eri laatua kuin äitinsä!

Hirveitä tyyppejä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi