Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakan haju toisissa ihmisissä

Vierailija
09.10.2025 |

Poltin itse 16v-28v ikäni ajan tupakkaa. Olihan se hyvää silloin mutta aina kyllä mietin lopettamista ja välillä olin lyhyitä aikoja polttamatta mutta aina retkahdin. No 28 vuotiaana päätin tosissaan, halusin valita luonnon ja liikunnan vaikka olen aina viihtynyt luonnossa ja ollut liikunnallinen ihminen niin halusin panostaa niihin tosissaan, ei röökaava nainen voi näyttää liikunnalliselta minun mielestäni.

Sain lopetettua pikkuhiljaa, ensin vähensin määriä sitten oli vain kaksi tupakkaa päivässä sääntönä sen jälkeen yksi ja sitten se jäi kokonaan paitsi viihde käytössä sai polttaa. Lopulta päätin että senkin on loputtava vaikka se oli niin vähäistä että enintään kerran 2-3kk aikana. Nyt olen ollut vuoden täysin ilman tupakkaa, ei tee yhtään mieli enää eikä ole tehnyt pitkään aikaan. Haju on ällöttävä.

Siitä pääseekin aiheeseen. Kun oma keho on puhdistunut tupakasta, olen huomannut että se haju mikä tupakoivaan ihmiseen jää on aivan hirveä. Se ei haise savulle vaan se haisee vähän tumpille, kakalle ja tunkkaiselle jollekin likaiselle. Minulla on kolme tupakoivaa ystävää ja nyt vasta olen tajunnut mille se oikeasti haisee. Sen huomaa heti jos ystävä tulee kylään ja on polttanut vaikka puolikintuntia sitten niin se lemu edelleen haisee selkeästi. Ja ajatella että silloin kun itse poltin niin mielestäni tupakanhajuiset vaatteet ja hajuvesi oli paras tuoksu yhdistelmä. 🤢 Itse tupakoivana se haju ei ollut ollenkaan paha, mutta nyt ilman olleena sen haistaa oikein ja se on aivan hirveä haju, jos olisin tiennyt että kuljen jokapaikassa sen hajuisena niin olisin lopettanut tupakoinnin jo ennenkuin ehti kunnolla alkaakaan. Ja nyt myös ymmärrän miten vanhemmat huomasi aina että poltin vaikka luulin etteivät he voi huomata jos poltan puolituntia ennen heidän näkemistään. Väärässä olin, sen haistaa erittäin hyvin.

Ja tämän kirjoituksen pointti oli se että jos poltat niin kannattaa harkita ellet halua haista muiden nenään oikeasti ihan p4sk4lta.  

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä