Työvalmentaja ehdottaa, että lähtisin aikuisopiskelijaksi kuntoutusrahalla 54km päähän omalla autolla
Tarkoittaa sitä, että joutuisin ajamaan omalla autolla sen 54km per suunta, koska täällä ei ole julkista liikennettä sinne. Nyt sitten kuulemma sitä koulumatkatukea ei enää aikuiskouluttautujille myönnetä lainkaan. Ilmeisesti tämä valmentaja ei ole siitä tietoinen, koska silmät kiiluen esitti asiaa viimeksi, että joo saat hyvät matkakorvaukset. Jos oikein ymmärsin, niin se kuntoutusrahahan minimisumma on vähemmän kuin työmarkkinatuki. Mun mielipide on, että tämä on kaikki ihan täyttä huijausta. Ei tässä iässä edes tiedä mitkä mun työllistymiseen mahdollisuudet ovat.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerta motivaatiota on, niin mikset hae lähempänä olevaan kouluun?
Mistä tiedät, että lähempänä on ylipäätään joku koulu, saati sitten sellainen, jossa voisi opiskella jotain järkevää.
En tiedäkään kun ap ei siitä mitään kertonut. SIKSI KYSYIN.
Niin sä kysyit miksi ap ei hae lähempänä olevaan kouluun. Sun olisi pitänyt kysyä onko lähempänä koulua.
PITÄNYT?! Kuka sinä luulet olevasi kun määräät mitä täällä saa kirjoittaa?
No normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa kysyä, että onko lähempänä koulua. Haloo nyt taas. Kaksi täysin eri kysymystä: mikset hae lähempänä olevaan kouluun tai onko lähempänä koulua.
Vierailija kirjoitti:
Jos saat kuntoutusrahaa koulutukseen, niin osa myös matkoistasi maksetaan eikä se koulumatkatuki. Ota selvää asioista ennenkuin möyhyät.
Se oli näin ennen. Siten sekoomuksen ja pershuorien paskahallitus leikkasi tuonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKA V I T T U ON NIIN I D I O O T T I ETTÄ MAINOSTAA TYÖKKÄRISSÄ OMISTAVANSA AUTON?????
Täällä perähikiällä on kaikilla oltava auto
No se on ihan eri asia se, että on oltava auto, kuin se, että kertoo siitä työkkärissä.
Mitä helvatan väliä sillä sitten on jos tietävät. En mä ole mikään pummi, kyllä mä menisin töihin jos ois sopivaa hommaa
Vierailija kirjoitti:
Sanot että ei ole enää autoa käytössä.
Mä en lähde ajamaan omalla kustannuksella. Järkikin sen sanoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKA V I T T U ON NIIN I D I O O T T I ETTÄ MAINOSTAA TYÖKKÄRISSÄ OMISTAVANSA AUTON?????
No se on ihan eri asia se, että on oltava auto, kuin se, että kertoo siitä työkkärissä.
Mitä helvatan väliä sillä sitten on jos tietävät. En mä ole mikään pummi, kyllä mä menisin töihin jos ois sopivaa hommaa
voi jessus eihän kukaan voi olla noin typerä? Jos ne tietävät, että sinulla on auto, ne voivat pakottaa sinut vaikkapa sellaiseen hommaan sen auton kanssa, josta jää persnettoa. Minkälainen idioottivajakki ei tuota tajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi jessus eihän kukaan voi olla noin typerä? Jos ne tietävät, että sinulla on auto, ne voivat pakottaa sinut vaikkapa sellaiseen hommaan sen auton kanssa, josta jää persnettoa. Minkälainen id
Ei pidä paikkaansa.
PITÄNYT?! Kuka sinä luulet olevasi kun määräät mitä täällä saa kirjoittaa?