Pregent-testi...
Moikka. Ajattelin kysellä, että onko kenellekään tuttu tuo Pregent-merkkinen testi? Onko kuinka luotettava tms?
Testasin tuossa aamulla nimittäin tuollaisella (liuskamallisella) ja siihen ilmestyi testiviivan lisäksi siihen " viivanpaikalle" pieni tumma piste, joka oli samanlevyinen, kuin tuo testiviiva, mutta siis vain testiviivakohdan yläreunassa... Mitään viivaa (edes haaleaa) siinä ei kuitenkaan näkynyt.
Menen hakemaan apteekista jonkun toisenmerkkisen testin vielä tänään, mutta ajattelin kysellä, josko jollakin olisi kokemusta tuollaisesta?
Meillä on pikkukakkosen yritystä jo 8kk takana ja jos jonkinlaisia raskausoireita olen olevinaan itsestäni viimeaikoina bongannut, mm. väsymystä, ärtyisyyttä, itkuherkkyyttä, heikottavaa ja oksettavaa oloa päivittäin, kuumotusta, alavatsan nippailuja yms. Voi taas tietenkin olla, että olen kuvitellut kaiken.. :P
Minulla on kokemuksia tuosta Pregent-liuskatestistä! Eli, se on luotettava, en ole milloinkaan saanut siihen viivanpaikkaa! Testi ei ole ollenkaan herkkä, vaan näyttää raksauden vasta kun menkat on tosiaan jo myöhässä! En oikein ymmärtänyt että millainen tuo sun kuvailema " viiva" on...Mutta viivanpaikkaa ei siihen liuskaan ilmesty, joten voisi kuulostaa ihan lupaavalta!
Plussatuulta Sinulle!
nonuli