Tyokaveri tuijottaa vahan valia rintojani ja kun jaa siita kiinni, menee ihan hamilleen. Aika sopoa minusta, en osaa loukkaantua. :)
Kommentit (5)
vaan jos se tissien kyttääminen oikeasti häiritsee, niin toimitte niin kuin aikuiset ihmiset ja sanotte " Anteeksi, voisitko lopettaa tuon, en pidä siitä." jämäkästi ja asiallisesti, niin johan luulisi tyypin oppivan. Ja jos ei opi, niin toistakaa samaa (miel. julkisella paikalla, jotta muutkin kuulevat) muutama kerta ja jos ei vieläkään auta, niin valitus pomolle.
Pitäkää hyvät ihmiset puolenne älkääkä antako tissejä kuolaavien miekkosten hyppiä silmillenne. Heidän silmissään isorintainen nainen on pelkkä himoittava lihanpala, ja vaikenemalla vahvistatte mielikuvaa itsestänne aivottomina utareita esittelevinä lehminä. Luulevat vielä, että nautitte, kun ette sano mitään.
Kai siinä miehessäkin jotain katseltavaa on.
seksuaal. kiinnostunut itse(kin). Ehkä huono neuvo...Itse olen sellainen etten yhtään siedä tuijottelua, en oikeestaan edes flirttailua, olen vähän tosikko...
AP lla ISOT rinnat (DD väh)
ja tykkää pikku topeiosta ja avonaisista puseroista?
-onko ihme jos miehet tuoijottaa? itsekkin saatan tuijottaa jos jollain vastaavasti päällä, minne sitä sit katsois? ihan sama jos jollain on kauhea finni leuassa, sitä jää tuijottaa