Terolut ja oireet??
Mulla tällä kierrolla käytössä clomit ja terot, nyt kysyisin teiltä jotka käyttäneet terolutia että mitä oireita teillä ilmeni ennen kuukautisten alkua? Oliko oireet voimakkaat? Mulla ekaa kertaa käytössä molemmat, clomit on mulle " vanhoja tuttuja" , 2 lasta niillä aikaan saatu, siksi utelen noita terojen aiheuttamia menkkaoireita..
Kiitokset jo etukäteen!
poco
Kommentit (2)
Mulla tosiaan epänormaalit oireet, inhottavan kipeet ja turvonneet rinnat (eiks se niihin just vaikuta?) ja vilunväreet (nostaa lämmöt), alavatsan inhottava tunne tulee muistaakseni taas clomeista, mene ja tiedä näistä hormoneista, tais olla eka ja vika kierto kun teroja lisäksi otan, kun en ole niitä ennenkään historiassa käyttänyt :/
poco
Terolut on keltarauhashormonia, mikä ainakin minulla tarkoittaa käytännössä sitä, että kun keltarauhashormonin määrää lääkkeen avulla lisätään kropassa, on menkkakivut / -oireet huomattavasti normaalia voimakkaammat. Useita Terolut -kuureja syöneenä (taustalla PCO) olen huomanna kuurien ainana muuten hyvin niukkojen menkkojen muuttuneen melkoisen runsaaksi vuodoksi.
-Hopefully-