Mitä kaikkia liitteitä ansiosidonnaisen hakemiseen tarvitaan?
Ensimmäinen hakemus. Lomautusilmoitus ja palkkalaskelmat löytyy, tarvitseeko jotain muuta? Olen lähdössä viikoksi reissuun ja täytyy tehdä hakemus sen aikana, eli täytyy valmistautua etukäteen.
Kommentit (30)
Palkat näkevät tulorekisteristä ja on nähty vuosikaudet.
Työsopimus ainakin pitää olla liitteenä.
Soittaisit kuule sinne kassaan ja kysyisit. Kun kerran olet lomallekin lähdössä... ettei asioiden hoito pitkity.
Miksi et mene töihin? Itse kun jäin työttömäksi niin siirryin toiseen työpaikkaan enkä hakenut tukia.
Vierailija kirjoitti:
Kassanko sivulla ei ole kerrottu?
Ei muuta kuin että hakemuksella kerrotaan mitä liitteitä tarvitaan. Mutta täytyy skannata siis myös työsopimus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene töihin? Itse kun jäin työttömäksi niin siirryin toiseen työpaikkaan enkä hakenut tukia.
A) Olen lomautettuna enkä työtön.
B) Olen hakenut useampaan paikkaan mutta en ole päässyt edes haastatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen luuseri olet jos et pääse edes siivoojaksi tai puhelinmyyjäksi tai kaupan kassalle.
Etukäteen? Hakemuksenhan voi tehdä sähköisesti missä ja milloin haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Etukäteen, eli varata kaikki tarvittavat liitteet että voin tehdä hakemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit tehdä hakemuksen milloin vaan ja sitten saat samalla tietyn ajan toimittaa liitteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen luuseri olet jos et pääse edes siivoojaksi tai puhelinmyyjäksi tai kaupan kassalle.
Sellainen työllisyystilanne nykyään on. Kaikkiin "edes" töihin on tyrkyllä osaavampiakin, en itsekään palkkaisi täysin eri alalta olevaa joka saattaa milloin vain lähteä viikon varoitusajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit tehdä hakemuksen milloin vaan ja sitten saat samalla tietyn ajan toimittaa liitteet.
Ja käsittely venyy pidempään. Miksi en varautuisi etukäteen tällaiseen?
Ei se tarvitse nykyään kuin Lomautusilmoituksen liitteeksi...
Lasketaanko bonukset mukaan ansiosidonnaisen määrää laskettaessa. Sain helmikuussa reilun 20 t€:n tulospalkkion ja olisi hyvä lisä 9000 euron peruskuukausipalkkojen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kassanko sivulla ei ole kerrottu?
Luulisi että tältä foorumilta löytyisi asiantuntemusta juuri tähän asiaan. Mihinkään muuhun ei kyllä löydy kuin omiin kuvitelmiin perustuvaa "tietoa". Vai eikö palstan työttömät tiedä edes tätä? Alkaa selviämään mitkä on todelliset syyt työttömyydelle.
Ensimmäisenä lomautuspäivänä pitää ilmoittautua työvoimaviranomaiselle (mikä lie nykyisin nimeltään). Sieltä menee tieto työttömyysetuuden maksajalle.
kun sulla se netti siinä on, mitäpä jos googlaisit. Oma työttömyyskassa ekana ja jos et viitsinyt liittyä jäseneksi, sitten Kela.
Vierailija kirjoitti:
Syö paskaa.
up