Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kypsä harjoittelijoihin!!!!

Vierailija
13.04.2007 |

Tulevat vain ja sotkevat systeemit ja sitten sanovat etteivät huomanneet mitään väärää tekevänsä! Ja esim. minun alalla kirjanpidossa asiat pitää just eikä melkein!

Menee varmaan koko päivä hänen sotkuja selvitellessä! AARRRRRGGG!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitan harjoittelun kuukauden päästä. Itse olen siihen niin kypsä, että töitä teetetään harjoiyyelijalla ilmaiseksi. Paikkaan 10 viikkoa lomalaisia, enkä saa penniäkään rahaa. Kyseessä sentään suomalainen kohtuu iso firma, jolla ei varmaan olis homma harjoittelijoiden palkasta kiinni. Mutta kun ei tarvi maksaa niin eipä makseta. ; (

Vierailija
2/10 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on oma oppiaikansa, joku sieti varmaan sinunkin töppäilyjäsi kun aloittelit. Vai osasitko heti koulun jälkeen kaiken oikein?

Vierailija
4/10 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kirjanpitäjä

Vierailija
5/10 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtien osannut tehdä kaikki asiat just eikä melkein..... koskaan ei mitään ole tarvinnut harjoitella....

Vierailija
6/10 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tässä on ollut monenlaista ihmistä harjoittelussa ja useimmat ovat tosi hyviä mutta tämä nykyinen on ihan ääliö. Asiat saa selittää tosi moneen kertaan ja vieläkään ei mene perille, ollaan tehty töitä yhdessä ja monta kertaa mutta mikään ei vieläkään suju! Ei ole kysymys siitä ettenkö ole antanut mahdollisuutta!

ap

Vierailija
7/10 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse aloitan harjoittelun kuukauden päästä. Itse olen siihen niin kypsä, että töitä teetetään harjoiyyelijalla ilmaiseksi. Paikkaan 10 viikkoa lomalaisia, enkä saa penniäkään rahaa. Kyseessä sentään suomalainen kohtuu iso firma, jolla ei varmaan olis homma harjoittelijoiden palkasta kiinni. Mutta kun ei tarvi maksaa niin eipä makseta. ; (

Mitähän se arvon harjoittelija oikein kuvitteli harjoittelevansa siellä työpaikalla? Kynsien viilausta? Puhelimessa juoruamista?

Vierailija
8/10 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikään kuin se ei riittäisi että koululla raadetaan asiakkaita kuin orjat, ni pitää vielä tunkea meijät johonkin firmaan jalkoihin pyörimään

Vierailija
9/10 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelijoita lienee moneen lähtöön, mutta miten on työnohjauksen laita? Vilkaisu peiliin voi auttaa :D

Vierailija
10/10 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun opetat tavallisen faxin käyttöäkin kolmatta kertaa ja ollaan taas kerran yhdessä sen faxi-koneen ääressä ja selitän ja selitän, niin vika ei ole minussa, jos ei mene perille!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä