Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheet, miltä tuntuu, kun teistä ei pidetä? Surettaako se, vai ettekö välitä?🥺

Vierailija
05.10.2025 |

Kaupassa ja muissa julkisissa paikoissa ärsytätte kaikkia, kukaan ei halua teitä naapurikseen... Onko se raskasta olla hyljeksittyjä?🥺

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vela, mutta tykkään lapsista. Hoidan oikein mielelläni sisarusteni ja naapureiden lapsia. En ole vielä törmännyt yhtä huonokäytöksiseen lapseen kuin mitä jotkut aikuiset ovat. Lapsista pitää muistaa, että niiden aivot ja taidot vasta kehittyy, ei voi kaikkea osata kun on vasta lapsi.

Vierailija
22/24 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä hävetä tai haittaa, että aiheutatte häiriötä ja meteliä?

Häh? Eikö sinun tuntemat lapsiperheet osaa kasvattaa lapsiaan, vai oletko itse jotenkin sekaisin ja normaalit elämisen äänet häiritsee? Jommasta kummasta nyt kyse, tai ehkä jopa molemmista.

Minä en hyväksy lapsiperheitä tuttuihini. Ihan tuntemattomien lapsiperheiden köytös esim. kaupassa pöyristyttää usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vela, mutta tykkään lapsista. Hoidan oikein mielelläni sisarusteni ja naapureiden lapsia. En ole vielä törmännyt yhtä huonokäytöksiseen lapseen kuin mitä jotkut aikuiset ovat. Lapsista pitää muistaa, että niiden aivot ja taidot vasta kehittyy, ei voi kaikkea osata kun on vasta lapsi.

Useinhan lapsiperheissä se lapsia suurempi ongelma onkin ne lasten vanhemmat.

Vierailija
24/24 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äsken kyläjuhlassa, missä oli 6-lapsinen perhe.  Nuorin oli korkeintaan parin kuukauden, vanhin ehkä koulussa.  Yhdet kaksoset taisivat olla joukossa.  Tyttöjä ja poikia.  Vanhemmat vaikuttivat rauhallisilta ja mukavilta.  Voin sanoa, että tämän perheen lapset eivät olleet vilkkaimpia eikä huonosti käyttäytyviä, vaikka ohjelman aikana aika saattoi vähän pitkäksi tullakin. Tuli oikein hyvä mieli.  Itselläni on neljä lasta, jotka ovat jo aikuisia, mutta nyt on lastenlasten aika.  Iloitsen heistä kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi