Naisia näyttää kovasti panettavan, kun joku mies on DI
Kommentit (7)
Olen huomannut, että raavaatkin miehet alkavat tyttöillä kun kuulevat mieheni olevan DI. Se on niin maskuliinista, että muut miehet muuttuu.
Isäni sanoi aina, että tapahtuipa golfin kanssa mitä tahansa, siitä on hyötyä elämässä. En olisi uskonut, että näin.
Tapasin ihanan DI-mieheni golf-kentällä johon menin minihameessa pyllistelemään
Asiaa on oikein tutkittu. Etenkin naiset arvostavat koulutusta ja koulutus keskimäärin tuo mukanaan myös paremman sosioekonomisen aseman. Tilastojen mukaan suurituloisin desiili miehistä on kaksi kertaa useammin aviossa kuin pienituloisin desiili. Väittääkö joku, että tämä on vain sattumaa?
Siis mikä juttu tämä on? Kuka nainen pitää di miehekkäänä!?
N30
Minä olen se kotirouva, joka pyyhkii pölyt pelkissä korkkareissa, joka sivelee voita pullaan sormin, koska suti ei vain tunnu miltään. Kun paistan pannulla voissa, teen sen lanteet kevyesti keinuen. DI-mieheni käy töissä, minä kotona. Ja kyllä, täällä tapahtuu. Täällä tapahtuu paljon, eikä kaikkea voi pestä pois pyykinpesukoneessa. Kun ovi aukeaa ja hän astuu sisään, me tiedämme molemmat, että illallinen ei ole ainoa, mikä höyryää. Minä avaan oven ilman pikkuhousuja, joskus pelkässä essussa. Se ei ole fetissi - se on elämäntyyli.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se kotirouva, joka pyyhkii pölyt pelkissä korkkareissa, joka sivelee voita pullaan sormin, koska suti ei vain tunnu miltään. Kun paistan pannulla voissa, teen sen lanteet kevyesti keinuen. DI-mieheni käy töissä, minä kotona. Ja kyllä, täällä tapahtuu. Täällä tapahtuu paljon, eikä kaikkea voi pestä pois pyykinpesukoneessa. Kun ovi aukeaa ja hän astuu sisään, me tiedämme molemmat, että illallinen ei ole ainoa, mikä höyryää. Minä avaan oven ilman pikkuhousuja, joskus pelkässä essussa. Se ei ole fetissi - se on elämäntyyli.
Jotenkin niin miehekäs