Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies rakastuu naiseen?

Vierailija
04.10.2025 |

Kuulin taannoin mielenkiintoisen väitteen: siinä kun nainen rakastuu ja sitoutuu mieheen tunteiden ja tarpeiden huomioimisen myötä, mies rakastuu ja sitoutuu naiseen toistuvan seksin myötä. Millaisia ajatuksia tämä herättää? Miehet: tunnistatteko tämän ilmiön itsessänne? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiahan on päinvastoin. Mies voi aivan mainiosti panna monet kerrat naista ilman mitään tunteita ennen tai jälkeen. Nainen sen sijaan rakastuu seksin myötä. Osa ei edes kykene seksiin ilman tunteita. 

Mies rakastuu naiseen tämän ollessa poissa. Silloin hän kehittää fantasioita ja pakkomielteen, kun on yksin. Nainen joka on aina paikalla, ei kiinnosta. 

Vierailija
22/25 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleuden ihailija ainakin rakastuu pullean naisen pulleuteen ja lämpöön. Sen varmaan mielessään ajattelee niin että pullea nainen varastoi enemmän hellyyttä ja rakkautta sisäänsä, vaikkei näin välttämättä olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka olin vaimoni kanssa ekoilla treffeillä, ja alusta saakka tuntui kuin olisimme tunteneet toisemme iäisyyden. Tunsin olevani kotonani hänen seurassaan, miellyttävä rauhallisuuden tunne levisi sisälläni. 

Tiesin jo heti ensi treffeillä, että tämä on se nainen. En halua ketään muuta.

Vierailija
24/25 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän näin miehenä ole muuta syytä alkaa parisuhteeseen kuin seksi, ja sekin on aika huono syy kun sitä saa muutenkin.

Naiset ovat ilkeitä, joten ei ole mitään syytä sietää naisen läsnäoloa, jos seksiä ei ole.

Kolmesti avoliitossa, ei ikinä enää.

M41

Miksi ihmeessä sä menet ilkeän naisen kanssa yhteen? Ja vielä naimisiin? Kolmesti?

Itse oon ainakin ihastunut lempeään ja huolehtivaan luonteeseen.

Mitä sä oikeen teet niille naisille?

Tiedätkö mikä on avoliitto, vi tun pässi?

Tiedän, kiitos. Pahoitteluni, olen lukihäiriöinen.

Mutta miksi sä olet niiden kanssa muuttanut edes yhteen jos ne on ilkeitä?

Mulle riitti yksi kerta yhdessä asumista parikymppisenä joskus miehen kanssa. Sanoit itsekin että pelkkä seksi on huono syy muutenkin mutta silti pitää. Yksi exä kanssa tunkee saman katon alle kaikkien naistensa kanssa, oon onnellinen että en suostunut, se oli kans syyttävä ja äkäinen ja itse petti selän takana minkä kykeni etsien sitä seuraavaa. Harmi nykyistä.

Voin muuten vastauksestasi aistia jotain, miksiköhän ne naiset on ilkeiksi muuttunut 🤔

Vierailija
25/25 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän näin miehenä ole muuta syytä alkaa parisuhteeseen kuin seksi, ja sekin on aika huono syy kun sitä saa muutenkin.

Naiset ovat ilkeitä, joten ei ole mitään syytä sietää naisen läsnäoloa, jos seksiä ei ole.

Kolmesti avoliitossa, ei ikinä enää.

M41

Miksi ihmeessä sä menet ilkeän naisen kanssa yhteen? Ja vielä naimisiin? Kolmesti?

Itse oon ainakin ihastunut lempeään ja huolehtivaan luonteeseen.

Mitä sä oikeen teet niille naisille?

Tiedätkö mikä on avoliitto, vi tun pässi?

Tuosta olen täysin eri mieltä.  Avoliitto ei todellakaan ole vi tun pässi.