Mitä teette puolisosi kanssa yhdessä?
Kommentit (32)
Katson brittisarjoja, leffoja, maastopyöräilen, matkustan, harrastan tietovisoja, käyn pubissa, vaellan, rakastelen, laitan ruokaa.... Mieheni on elämäni ihminen, jo 22 vuotta. Ei ole monta asiaa mitä en voisi hänen kanssaan tehdä.
Molemmat 49v
Vierailija kirjoitti:
Ollaan miehen kanssa 5- kymppisiä ja molemmilla takana pitkät avioliitot, mutta löydettiin toisemme vuosi sitten erojen jälkeen. Ei asuta yhdessä.
Käymme teatterissa, ulkoilemme, lenkkeilemme, poimitaan marjoja, kokkaillaan, saunotaan, kuherrellaan sohvalla, katsotaan telkkaria ja harrastetaan villiä seksiä. Meillä on aina kivaa, hyvä huumori ja nauretaan paljon.
Se on bi. Se panee myös miehiä. Ei se kuitenkaan sua oo jättämässä.
Riidellään joka asiasta. Minua tilanne ahdistaa. Harkitsen eroa, mies ei halua. Yhdessä18 vuotta.
Arkena ei juuri mitään. Mies lähtee 6.30. Menee salille, töihin ja tulee kotiin n klo 18. Syödään, katsellaan ehkä telkkaria. Nukkumaan viim 22, koska aamulla aikaisin ylös.
Viikonloppuisin tehdään enemmän. Kävin katiskalla, tein aamiaista, vietiin kirppikselle iso satsi tavaraa, kauppaan, keskustaan vietiin auto mun työpaikalle.
Työkaverit olivat tuoneet paljon kirppistavaraa, vein ne autoon.
Treffattiin tällä kertaa mun työkaveri, miehensä kanssa. Käytiin brunssilla, syötiin ja juteltiin yli 2 h. Sen jälkeen mentiin miesystäväni kanssa leffaan. Paluumatkalla käytiin vielä työkaverin luona hakemassa 10 Ikean kassillista kirppistavaraa. Auto oli aivan täynnä. Tuotiin kaikki sisälle, meni n 1,5 h ja kaikki on pakattuna ja valmiina eteenpäin.
Keitin teetä, tein viikolla pullaa pakkaseen, raakapakasteena. Olivat jääkaapissa sulamassa ja keitin teetä. Katsotaan elämäni biisiä ja haukotuttaa.
Katotaan elokuvia ja syödään, mies on hyvä loihtimaan herkkuja siihen. Joskus käydään koiralenkeillä ja viikonloppuisin lapsen kisoissa.
N51 M39
Mies on 27, minä 35. Emme asu yhdessä ja näemme lähinnä viikonloppuisin, tällöin käymme yhdessä juoksemassa ja salilla, teemme ruokaa, katsomme leffoja ja pelaamme shakkia.
Vierailija kirjoitti:
Tavataan lastani, ystäviä, sukulaisia. Järjestetään kutsuja. Hoidetaan taloamme. Kuljetaan luonnossa, sienestetään suunnitellaan matkoja ja matkustetaan, käydään mökillä, tehdään museoreissuja, ihan vain olla möllötellään, jutellaan, ja annetaan toki läheisyyttä toisillemme usein.
45 ja 51
Entä yhteiset lapsenne? Kuulostatte siltä että elätte täysin pellossa, vapaana.
Ei mitään. Mies pääsi just eläkkeelle ja juoksee maailmalla kuin kiimainen sonni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavataan lastani, ystäviä, sukulaisia. Järjestetään kutsuja. Hoidetaan taloamme. Kuljetaan luonnossa, sienestetään suunnitellaan matkoja ja matkustetaan, käydään mökillä, tehdään museoreissuja, ihan vain olla möllötellään, jutellaan, ja annetaan toki läheisyyttä toisillemme usein.
45 ja 51
Entä yhteiset lapsenne? Kuulostatte siltä että elätte täysin pellossa, vapaana.
Ehkä heillä ei ole yhteisiä lapsia? Mun mielestä tuollainen elämä kuulostaa ihanalta. Me ei oman puolison kanssa tehdä yhdessä mitään.
Siivotaan, tehdään ruokaa, hoidetaan puutarhaa, käydään sienessä, harrastetaan seksiä ja puhutaan loputtomasti lapsistamme.
Suunnitellaan tulevaisuutta ja eläkepäiviä. N42
Käydään juoksemassa, puhutaan juoksemisesta, katsotaan jalkapalloa, puhutaan jalkapallosta, rakennetaan legoilla, matkustetaan, hemmotellaan kilpaa meidän kissoja, katsotaan kissavideoita, käydään pubeissa ja kahviloissa
N43 ja M52