Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko red flag, jos tapailumies hyytävissä väleissä exänsä kanssa?

Vierailija
04.10.2025 |

Tapailumies eronnut alle vuosi sitten pitkästä avioliitosta, kaksi alle kouluikäistä lasta. Ovat lasten äidin kanssa tekemisissä lasten asioissa, ja asiat hoituvat hyvin, mutta muutoin minkäänlaisia välejä tai puheyhteyttä ei ole. Miehen mukaan ex on katkera siitä, että joutui jätetyksi, ja hän itse voisi olla tekemisissä enemmänkin. Miehen mukaan eron syy oli se, että mies koki heidän kasvaneen erilleen. Minua tämä tilanne on alkanut mietityttämään? Onko normaalia, että välit ovat noin jäiset? Onkohan miehen tai exän luonteessa jotain outoa? Onkohan tiedossa paljon exän järjestämää draamaa? En ole ennen tapaillut miestä, jolla on lapsia.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyytävät välit eksäni kanssa. Hän yrittää vieläkin kontrolloida minun tekemisiäni. Minä pidän välit hyytävinä, koska haluan itse päättää omasta elämästäni. Hän pitää välit hyytävinä, koska hänen mielestään minä teen väärin ja olen väärä.

Vierailija
22/34 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai punainen lippu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta näkee et mies valehtelee. Jos aikaisemmin ollut vain huonoa seksia, avioliittoa ei olisi solmittu. 

Vierailija
24/34 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei jätä ennen kuin on uusi nainen nalkissa. Oletko varma, että on eronnut?

Vierailija
25/34 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyytävät välit eksäni kanssa. Hän yrittää vieläkin kontrolloida minun tekemisiäni. Minä pidän välit hyytävinä, koska haluan itse päättää omasta elämästäni. Hän pitää välit hyytävinä, koska hänen mielestään minä teen väärin ja olen väärä.

Millä tavalla kontrolloi? Miksi annat jonkun kontrolloida itseäsi?

Vierailija
26/34 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies puhuu myös siitä että eron jälkeen on löytänyt itsensä ja seksuaalisuutensa uudelleen. Sanoo että avioliitossa oli vain huonoa seksiä.

-ap

Näin väittämällä yrittää saada sinut tekemään juuri niin kuin hän itse haluaa. 

Jo se, että puhuu seksistä toisten kanssa on red flag.

Todellakin on. Ihmisen muotoinen joka ei ole kenenkään rakkauden arvoinen millään tavalla.

Vierailija
27/34 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan erään ns. leppoisan kuvienkatseluhetken isolta ruudulta shamppanjalasien kera ja koktailien. Musiikki loppui, valot himmenivät ja sitten näytettiin mennyttä reissua missä jokainen exännaama oli anonymisoitu mustilla palkeilla kuin alibissa ikään. Isännän aiemmista raivokohtauksista tiesimme jo valmiiksi että sensurointeja ei sopinut ottaa puheeksi ainakaan nyksän läsnäollessa kuten asianlaita oli. Hän pääsi myöhemmin poliitikoksi mutta se puolue ei enää ole hallituksessa.

Vierailija
28/34 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eronnut kahdeksan vuotta sitten. En halunnut eron jälkeen olla missään tekemisissä exän kanssa enkä halua edelleenkään. Tunteet oli aluksi neutraalit. Nykyisin jopa inhon tunteita. 

Vierailija
29/34 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin suhteen miehen kanssa, jolla oli vastaavanlainen tilanne. Omat hälytyskellot alkoivat soida vasta suhteen edetessä, kun huomasin, että jopa kaikki miehen omat sukulaiset olivat exän puolella. Mieslapseksihan se lopulta osoittautui, pikkulapsiarki ei ollut tarpeeksi jännää niin oli vaimonsa jättänyt, ei tosin minun takia vaan jonkin verran aikaisemmin.

Vierailija
30/34 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi olla kyllä ihan mitä vaan, kun suhteen loppumisesta on niin lyhyt aika. Siinä kestää puolin ja toisin pitkään toipua, eli älä usko mitä täällä sanotaan. Itse muistan miettineeni, että mitähän varten mieheni entiset suhteet ovat kosahtaneet kun lapset ovat olleet pieniä. Sitten kerran näin että exä valitti jostain raha-asioista miehelleni ja syytti tätä itsekkääksi. Ja meidänkin suhteemme päättyi siihen sitten vuosia miehemmin, että mies oli itsekäs ja ajatteli vain omaa etuaan.

Vierailija
31/34 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag on. Sinulle ei kerrota kuin miehen versio. Oma avoeksäni kulkee kylällä kertomassa miten vieraannutin lapsesta ja ystävistä, mustamaalasin. Haki kiusallaan lähestymiskieltoa mulle ja isovanhemmille. Totuus on että on reseptilääkkeitä väärinkäyttävä narkomaani, jolla epävakaa persoonallisuushäiriö ja asperger. Nämä tiedot on omakannassakin. 

Jos lapsi on paljon vähemmän toisella vanhemmalla tai on valvotut tapaamiset, se on valtava red flag. Siihen on syy. 

Vierailija
32/34 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on alle vuosi sitten erottu, ero on todennäköisesti kesken. Ja se että exässä on kaikki negatiivista tarkoittaa että kohta on sussakin. Ja tässä kohtaa mies ei ole valmis pitempään suhteeseen. Jos jaksat kuunnella hänen juttujaan ja katsella tota menoa niin siitä vaan, onneksi ei tule kestämään kauan.

Mulla on oikeasti tosi paska exä, todennäköisesti joku persoonallisuushäiriöinen ja valitettavasti lapsia kuvioissa. Eron jälkeen näin kaiken kamalan vielä selkeämmin, eikä siinä ne vähäiset hyvät piirteet enää painaneet yhtään. Oli tosi rankkaa käsitellä niitä, ja yrittää samalla rakentaa uutta elämää, kun kuitenkin pitää olla lasten takia yhteyksissä. Olisin jo valmis uuteen suhteeseen, mutta en usko että exästä tulee olemaan enää koskaan mitään hyvää sanottavaa.

Vierailija
33/34 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle soittaisi hälytyskelloja nuo alle kouluikäiset lapset. 

Vierailija
34/34 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Red flag. Jos on pienet lapset ja mies siinä kokee että on kasvettu erilleen, niin mies ei ole aikuinen eikä kypsä. Todennäköisesti on luistanut lastenhoitovastuusta ja vongannut vain seksiä ja sitten pettänyt ja tästä vaimo suuttunut. Ei voi tietää, mutta jos olisi vaimonkin mielestä ollut syytä erota, niin tuskin olisi vihainen. 

Tämä mies ei ollut koskaan ollut yhdessä lasten äidin kanssa vaan olivat ns. kumppanuusvanhemmuuspari sillä erolla, että nainen olisikin halunnut ydinperheen eikä mies kertonut heti, ettei itse sellaista halua. Lapset oli tehty sängyn kautta eli koko kuvio ryssitty jo päivästä yksi. Siitä katkeruus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän