Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko red flag, jos tapailumies hyytävissä väleissä exänsä kanssa?

Vierailija
04.10.2025 |

Tapailumies eronnut alle vuosi sitten pitkästä avioliitosta, kaksi alle kouluikäistä lasta. Ovat lasten äidin kanssa tekemisissä lasten asioissa, ja asiat hoituvat hyvin, mutta muutoin minkäänlaisia välejä tai puheyhteyttä ei ole. Miehen mukaan ex on katkera siitä, että joutui jätetyksi, ja hän itse voisi olla tekemisissä enemmänkin. Miehen mukaan eron syy oli se, että mies koki heidän kasvaneen erilleen. Minua tämä tilanne on alkanut mietityttämään? Onko normaalia, että välit ovat noin jäiset? Onkohan miehen tai exän luonteessa jotain outoa? Onkohan tiedossa paljon exän järjestämää draamaa? En ole ennen tapaillut miestä, jolla on lapsia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyytävät välit eksäni kanssa. Hän yrittää vieläkin kontrolloida minun tekemisiäni. Minä pidän välit hyytävinä, koska haluan itse päättää omasta elämästäni. Hän pitää välit hyytävinä, koska hänen mielestään minä teen väärin ja olen väärä.

Vierailija
22/24 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai punainen lippu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta näkee et mies valehtelee. Jos aikaisemmin ollut vain huonoa seksia, avioliittoa ei olisi solmittu. 

Vierailija
24/24 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei jätä ennen kuin on uusi nainen nalkissa. Oletko varma, että on eronnut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan