Muita jotka ei osaa mitään/ ei löydä omaa juttua?
Olen kohta 30v nainen. Olen aina ollut huono tai keksiverto kaikessa. En löydä millään omaa juttua josta tykkäisin ja olisin siinä hyvä. Olen kokeillut nuoresta asti kaikkea ja mitään en osaa. Esimerkiksi olen kokeillut opetella kunnolla: Kitaraa, rumpuja, haitaria, viulua, pianoa, skeittausta, taulun maalaamista, laulamista, kirjan kirjoittamista, mopojen/autojen korjausta, remontointia, jalkapalloa, entisöintiä... jne on varmaan paljon muitakin mitkä on kiinnostanut mutta en vaan osaa tai jos osaan niin keskiverto tasolla mikä ei riitä sitten esim työllistämään. Ja kiinnostus loppuu kun yrittää ja yrittää mutta ei vaan osaa.
Haluaisin kuulla kokemuksia onko ketään muita kuka ei löydä omaa juttua tai ollut tällaisessa tilanteessa ja sitten jotenkin löytänyt sen oman jutun mitä osaa ja haluaa tehdä? Olen niin hukassa kun en tiedä mitä tekisin. Jotain neuvoja miten pääsee tästä kuopasta ylös?
Olet ollut tosi sinnikäs ja monipuolinen! Jatka vaan joidenkin valitsemiesi asioiden syvällisempää opettelua, niin siitä se tie aukeaa! Tsemppiä!