Lomalla kuuluu matkustella eikä olla
kotona! Kyllä täytyy jokin vika olla ihmisessä joka viettää loman kotona.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loma on sitä varten että voi tehdä mitä haluaa, vaikka maata sohvalla.
Lomalla matkustellaan ja pysytään kotoa poissa. Normaali ihminen reissaa. Mut jotkut nyt on niin varattomia :D
Ap elää etuuksilla ja on niin köyhä, että trollailee lomanvietosta.
Sen koko elämä on ikkunaverhojen raosta kyttäämistä ja muiden elämän ihmettelyä.
Se on älyltään alle 6-vuotias mutta oikeasti kuudetta kymppiä käyvä persuruuna, joka juo kela-tilinsä ennen kunkin kuun 15. päivää.
Ap on ikuisella lomalla ja sen jokainen päivä kuluu miesvauvapistefissä.
Matkustaminen on stressaavaa. En todellakaan kaipaa lomallani minkäänlaista stressiä.
Kokeilepa Ap työuraa parikymmentä vuotta pendelöiden niin, että asut työviikot toisella paikkakunnalla. Sen jälkeen rupeaa sinuakin kiinnostamaan kotilomat täysillä. Tosin todennäköisesti voi olla, että sinulle riittää vuosikin tuota rumbaa ja jättäydyt suosiolla Kelan rahoille.
Silloin matkustelu on mukavaa esim mökkeily, jos se on omilla varoilla hankittu.
Vierailija kirjoitti:
Ja Piereskellä :D
Ei kuulu, mutta monet tykkää matkustella tai tehdä muuta kun oleskella kotona koko loman. Ehkä sitä loma-ajan ulkopuolella tulee oltua vaan vapaa aikoina ja lomilla kaipaa muutakin?
Riippuu varmaan loman pituudesta? Lyhyt loma menee löhötessä kotonakin pienillä aktiviteeteilla, mutta pidempi, kuten kesäloma on kiva katkaista jollain lomalla, olkoon se kotimaassa tai ulkomailla.
Jos on kovin hektinen arki ja vähän lomaa, voi pelkkä kotona oleskelu hyvinkin riittää. Muistan kun nuorena olin tyytyväinen siihen, että sai edes joskus nukkua lomilla pitkään. En ole aamu 7 ihmisiä, mutra olin lähes aina työssä, missä piti herätä klo 7, jotta olis paikalla klo 8. Lomalla oli vähän muutakin kun työ-päiväkoti- koti aikataulu mahdollista. Sen takia en ymmärtänyt ihmisiä, jotka lomallakin olivat heti klo 9 tai 10, että ei tänne ole tultu nukkumaan ja hopi hopi ylös.
Lomalla kuuluu tehdä sitä mitä itseään huvittaa.
Loma on ihmisen palautumista varten työstä, ja jokainen palautuu kuten parhaiten se itselleen sopii. Minä en palaudu sillä, että juoksen matkakohteesta toiseen päähän kolmantena jalkana. Mutta jos se sopii ap sulle, niin hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomalla matkustellaan ja pysytään kotoa poissa. Normaali ihminen reissaa. Mut jotkut nyt on niin varattomia :D
Mulla on varaa matkustella mutta olen mieluummin kotona ja olen ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
Silloin matkustelu on mukavaa esim mökkeily, jos se on omilla varoilla hankittu.
En mä sun rahoillasi matkustele enkä mökkiä hommaa, tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Piereskellä :D
Vaikka sitäkin :)
Lomalla kukin tekee mitä haluaa, elämäntapalorvailija Konala.
Sullakin olis lomaa jos menisit töihin.
Sullakin olisi elämä jos poistuisit kotoa ja alkaisit elää etkä trollailisi, kyvytön pelkuri.
Lomalla ollaan täällä matkustelun sijaan. Riikan mukaan rahaa ei ole. M51
Vierailija kirjoitti:
0/5, ap matkustelee vain Porvoossaa
Matkustelu avartaa, varsinkin kun käy kymmenettä kertaa samassa allinclusive-paikassa Turkin Analiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteletkö oikein kovaan ääneen asiaa.
Ap:n ymmärrys ei tunnetusti riitä moneen muuhunkaan asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5, ap matkustelee vain Porvoossaa
Matkustelu avartaa, varsinkin kun käy kymmenettä kertaa samassa allinclusive-paikassa Turkin Analiassa.
Alanyassa
Ihmetteletkö oikein kovaan ääneen asiaa.