Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot kokemukset Airbnb:stä

Vierailija
04.10.2025 |

Kannattaa välttää ainakin Polar apartment asuntoa Rovaniemellä. Bookingissa tein varauksen ja siellä kerrotaan, että joku on minua asunnolla vastassa. Ei ollut. Soitan hostille Bookingissa näkyvään numeroon ja laitan viestiä. Ei vastausta. Lopulta Bookingista löytyy viesti hostilta, josta en ole saanut mitään ilmoitusta Bookingilta. Avain löytyy läheiseltä R-kioskilta. Pääsen asuntoon. WC:n pikkupyyhe on kostea eli pyyhkeet vaihtamatta ja sen jälkeen herää epäilys onko petivaatteitakaan vaihdettu. Eteisen kaapissa on uudet eli kaikki hyvin. Illan mittaan ihmettelen miksi host ei soita tai laita viestiä takaisin. Kysyn tätä Bookingin kautta ja ilmoitan että olen vaihtanut pyyhkeet ja lakanat. Nainen soittaa eri numerosta kuin on Bookingissa ilmoitettu. Kaikenlaiset satuja nainen kertoilee ja hän varmaan aistii etten usko häntä. Lopulta hän ehdottaa että voin majoittua muualla, jos en ole tyytyväinen asuntoon. Sovimme että voin olla yötä asunnossa. Jonkin ajan päästä nainen soittaa uudestaan. En vastaa, koska mielestäni jo sovimme asiat. Sitten klo 21.30 soi ovikello. En avaa, koska en odota ketään vierasta asuntoon. Nainen tulee omilla avaimilla asuntoon ja käskee minun poistua, koska tulisin antamaan huonot arvostelut Bookingissa. Englantia puhuva nainen käyttää useaan otteeseen sanoja asshole, so stupid ja vielä fucking person. Nainen käy niin kierroksilla ettei muu auta kuin pakata tavarat ja lähteä uuden yöpymispaikan etsintään. Paikka on saanut hyviä arvosteluja myös naisen ystävällisestä käytöksestä ja sellainen hänkin oli minulle alkuun. Mutta kun kuulin naisen satuilun ja manipuloinnin ja hän huomasi etten usko hänen sanojaan, tuli pelästys ja nainen tuli asunnolle. Miettikää tilannetta, kun nainen seisoo vieressä asunnossa, haukkuu koko ajan ja samalla yrität pakata tavaroitasi. Huh. En enää halua pilata lomaani tällaisella kokemuksella. Henkinen paha olo jäi pitkäksi aikaa. Ei enää ikinä airbnb asuntoon vaan otan tästä lähtien turvallisen ja luotettavan hotellin. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ikävän tilanteesi mutta miten Airbnb liittyy tähän tarinaan? 

Vierailija
2/2 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä airbnb asunto, mitä voi varata myös Bookingissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän