Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas pitää päättää ikävä keskustelu tinder miehen kanssa

Vierailija
03.10.2025 |

Ghostaaminen, matchin poisto vai töksäytys kesken keskustelun että sori mutta ei kiitos?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko tollasta oikeesti edes miettiä?

No mies saa kuitenkin paskahalvauksen tekee mitä tekee. Kysyn tässä nyt mikä on se oikea tapa ettei mies saa paskahalvausta (pillun antaminen ei ole vaihtoehto).

Saa paskahalvauksen, jos joku random match lopettaa viestittelyn? Mammoille on kyllä luulot itsestään.

Toki voi olla että elätte kroonisessa paskahalavauksen tilassa, joka selittää outoa käytöstänne. 

Vierailija
22/30 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä neuvon: kohtelias toteaminen että nyt ei valitettavasti tunnu siltä että tässä olisi etenemisen mahdollisuuksia, joten kiitän seurasta, jatkan matkaani ja toivotan hyvää syksyn jatkoa!

Sitten vähän ajan päästä matchin poisto. Heti, jos alkaa tulla epäkohteliasta tekstiä. 

Miksi annat edes mahdollisuuden tuolle epäkohteliaalle tekstille? Jos henkilö on osoittanut epäkohteliaisuutta jo aiemmassa keskustelussa, niin miksi oikein kerjätä sitä raivaria?

Minä ainakin annan ja nimenomaan siksi että on kiva törmätä tulevaisuudessakin. Mulla oli mätsi 4 vuotta sitten yhden naisen kanssa ja johti muutaman tunnin kivaan hetkeen. Erottiin hyvässä sovussa. Nyt hän mätsäs taas ja juttu on mennyt niin että odottaa todella treffejä vakavemmassa mielessä. Sanoinkin että kunhan on ennenkaikkea kivaa nii kuten huomaat kiva törmätä tulevaisuudessakin kun elämäntilanteetkin muuttuu. Monien kanssa hyvästellään hymyssä suin ja erittäin hyvä ominaisuus. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ghostaa. Sano heipat ja lopeta keskustelu, poista match. Ei sun tarvitse "kouluttaa" ketään eikä vatvoa syitä siihen, ettet halua jatkaa, mutta on fiksua tehdä selväksi, että tämä oli nyt tässä, eikä jättää toista ihmettelemään ja odottelemaan ja vähitellen päättelemään, että olet ghostannut hänet.

Miksi? Emme ole naimisissa eikä mitään sopimuksia ole tehty. 

Ajatteleeko mies, että jos saa naisen huomion pariksi minuutissa päivässä, tämä on nyt jotenkin nalkissa ja velvollinen "päättämään" jotain?

Mitä sä oikein sösellät? Ap oli jo päättänyt lopettaa miehelle juttelun. Ei hänellä ole velvollisuutta päättää asiasta sen nopeammin kuin haluaa, mutta hän on jo päättänyt sen.

Tarkoitin, että täytyisi pitää joku eropuhe, eli "päättää keskustelu". Joka on siis pari viestiä

Se, että sanoo hyvästi ja poistaa matchin (tai vain poistaa matchin) ei ole mikään "eropuhe" :DDD

Vaikuttaa nyt siltä, että tulet tänne pyytämään neuvoa, mutta sitten revit täysin pelihoususi, jos neuvo on mitään muuta kuin että ghostaa. Se, ettei ghostaa, ei ole joku avioliiton tasoinen velvollisuus, vaan se on ihan normaaleja käytöstapoja. Joita noudatetaan muutenkin kuin deittailuyhteyksissä. Et sä saa yhtään mitään etua siitä, että roikotat häntä ihmettelemässä.

Vierailija
24/30 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä neuvon: kohtelias toteaminen että nyt ei valitettavasti tunnu siltä että tässä olisi etenemisen mahdollisuuksia, joten kiitän seurasta, jatkan matkaani ja toivotan hyvää syksyn jatkoa!

Sitten vähän ajan päästä matchin poisto. Heti, jos alkaa tulla epäkohteliasta tekstiä. 

Miksi annat edes mahdollisuuden tuolle epäkohteliaalle tekstille? Jos henkilö on osoittanut epäkohteliaisuutta jo aiemmassa keskustelussa, niin miksi oikein kerjätä sitä raivaria?

Minä ainakin annan ja nimenomaan siksi että on kiva törmätä tulevaisuudessakin. Mulla oli mätsi 4 vuotta sitten yhden naisen kanssa ja johti muutaman tunnin kivaan hetkeen. Erottiin hyvässä sovussa. Nyt hän mätsäs taas ja juttu on mennyt niin että odottaa todella treffejä vakavemmassa mielessä. Sanoinkin että kunhan on ennenkaik

Miksi miehet sitten saavat raivareita kun heidät hyvästelee? Oliko tässä niin että sinä annoit naiselle pakit?

Vierailija
25/30 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin annan ja nimenomaan siksi että on kiva törmätä tulevaisuudessakin. Mulla oli mätsi 4 vuotta sitten yhden naisen kanssa ja johti muutaman tunnin kivaan hetkeen. Erottiin hyvässä sovussa. Nyt hän mätsäs taas ja juttu on mennyt niin että odottaa todella treffejä vakavemmassa mielessä. Sanoinkin että kunhan on ennenkaik

Keräiletkö sä jotain panokavereita vai miksi niihin on kiva törmätä jatkossakin? Miksi ei natsannut jo ekalla kerralla?

Vierailija
26/30 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ghostaa. Sano heipat ja lopeta keskustelu, poista match. Ei sun tarvitse "kouluttaa" ketään eikä vatvoa syitä siihen, ettet halua jatkaa, mutta on fiksua tehdä selväksi, että tämä oli nyt tässä, eikä jättää toista ihmettelemään ja odottelemaan ja vähitellen päättelemään, että olet ghostannut hänet.

Miksi? Emme ole naimisissa eikä mitään sopimuksia ole tehty. 

Ajatteleeko mies, että jos saa naisen huomion pariksi minuutissa päivässä, tämä on nyt jotenkin nalkissa ja velvollinen "päättämään" jotain?

Mitä sä oikein sösellät? Ap oli jo päättänyt lopettaa miehelle juttelun. Ei hänellä ole velvollisuutta päättää asiasta sen nopeammin kuin haluaa, mutta hän on jo p

Olen saanut enemmän raivareita kuin asiallisia reaktioita aikanan kun olen asiallisesti ilmoittanut ettei jatkoa ole. Joten todellakin haluan hyvät perusteet antaakseni mahdollisuuden tuollaiseen enää.

Vierailija
27/30 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yleistäkin se, että kohtelias ei kiitos aikaansaa raivoa, saattaa olla syytä hieman harjoitella sitä kohteliaisuutta. 

Jos aina tuntuu että kaikki ikävä mitä elämässä kohtaa on vain muiden syytä, se ei yleensä ole muiden syytä. Sinä olet se yhdistävä tekijä. 

Vierailija
28/30 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP pyysi neuvoa. Minä annoin omani. Ota tai jätä, mulla ei ole enää lisättävää. Toivotan siis hyviä syksyn jatkoja sinne! 

Eli sinulla ei ole perusteluita miksi tiomia näin. Neuvosi on siis yhtä tyhjän kanssa

Sun pää on tyhjä.

T. eri

Vierailija
29/30 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H u o r i pukki, hyi hitto. 🤮

Vierailija
30/30 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostailin ihan surutta, myös niitä joita olin ehkä ehtinyt jo tavata, silloin kun vielä olin vapailla markkinoilla. Ei nämä tinder-tuttavuudet vielä mitään vakisuhteita ole. Mietin välillä, miten tosissaan jotkut on noissa deittiappseissa, kun tuntematon lopettaa kirjoittelun, ollaan ihan rikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan