Miksi en enää koskaan osta No. 1-patukoita suu-Etutehtaalta?
Monet meistä ovat rakastaneet suun edessä olevia suklaapatukoita lapsuudesta lähtien. Herkät karkit, jotka sulavat suussa. Luulen, että tämä karkki on tuttu monille, sekä lapsille että aikuisille. Lisäksi Suutaritehdas oli yksi ensimmäisistä, joka valmisti näitä herkullisia karkkeja.
On naurettavaa puhua baarien eduista, joihin kuuluvat emulgointiaineet, happamuudensäätöaine, antioksidantti, eli suuri määrä kirjaimia E, maku, joka on identtinen luonnollisen "vaniljan" kanssa, sokeri, kasvirasva, murskatut maapähkinät jne. Mutta suosikkimakusi nauttiminen on myös etu ja ilo. No, patukoiden kaloripitoisuus on 514 kcal / 100 grammaa tuotetta hieman vähemmän kuin tavallisissa suklaissa. Klassikkopatukat ovat maitosuklaan värisiä. Siitä on pitkä aika, kun ostin nämä karkit, enkä edes huomannut, kuinka paljon niiden hinta nousi. Tällä kertaa minua houkuttelivat kirkkaat kääreet. Ennen ne olivat mielestäni himmeämpiä. Joten päätin ostaa sitä. Eilen, kun laitoin ne toiseen maljakkoon, näin ruskeita muruja ja pienen madon pohjassa. Minua puistatti, koska epäilin heti, että jokin oli vialla. Avasin suklaapatukan. Ja voi kauhua! Sylinterissä oli mato. Hän avasi toisen, ja puolet madosta ryömi ulos siitä.