Oletko vihreiden ja vasemmiston vahva kannattaja, mutta alat olla silti sitä mieltä että ei enempää tarvitsisi tänne muun maalaisia tuoda?
Ei ole Suomelle hyväksi etenkin PK seudulla kun tänne tulee liikaa ulkomaalaisia vaikka toki kansainvälisyys ja ihmisten auttaminen tärkeää onkin
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että palstalle suolletaan mamuaiheista öyhötystä enemmän kuin koskaan? Se johtuu persujen kannatusromahduksesta. Äänestäjiä yritetään epätoivoisesti mobilisoida persujen taakse.
Toki myös aihe koskettaa nykyään lähes jokaista stadissa asuvaa eikä hyvällä tavalla
Olen vahva aisankannattaja ja ihmisarvo on jakamaton eli kyllä tänne joku puoli miljoonaa voisi tulla lisää
Nyt ollaan jo oma osuutemme tehty, näin ainakin ajattelen naisena
Uskonnollisia änkyräkonservatiiveja ei tarttis pahemmin ottaa. Nykyisten kanssa saa kärsiä riittävästi.
Muuten ei ole suurempaa ongelmaa m-sanan kanssa.
Olen vasemmiston kannattaja, en oikeistopuolue-ilmastohömppä-vihreiden.
Liikaa avuntarvitsijoita ei mikään maa kestä tietenkään.
Moni ulkomaalainen on kyllä ihan opiskelemassa täällä tai työssä.
Jaksa edes ajatella jotain maa h anmuuttoa. En vaivaa sillä päätäni.
Täällä on niin paljon oikeita ongelmia, että se lienee jossain häntäpäässä. Jokainen tänne tullut jonka olen tavannut on ollut fiksu tyyppi. Tottakai mukana on myös vaikeuksia tuovia, niin on myös kantaväestössä.
AIhe on vain helppo yhteinen nimittäjä saada uskontohörhöt, konservatiiviänkyrät ja incel-miehet riehumaan jonkun turhan asian puolesta. Kuten nähdään, laitaoikeistomme ei ole saanut mitään hyvää aikaan suomelle ja suomalaisille, mutta sitä kurjuutta on sitten tuotu säkkikaupalla. Ja vielä jaksavat jostain mm:sta ruikuttaa.
Vihreiden ja vasemmiston kannattajana olen pöyristynyt siitä mitennämä perinteiset työväenpuolueet kannattavat ja edistävät maahanmuuttoa koska he vievät työpaikat juuri työväeltä. Ymmärrän miksi eliittipuolueet, rkp ja kokoomus, haluavat maahan paljon halpaa työvoimaa palvelemaan heitä, mutta miksi vasemmistopuolueet, en voi ymmärtää. Syy on varmaan se, että kuvittelevat savansa uusia äänestäjiä
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden ja vasemmiston kannattajana olen pöyristynyt siitä mitennämä perinteiset työväenpuolueet kannattavat ja edistävät maahanmuuttoa koska he vievät työpaikat juuri työväeltä. Ymmärrän miksi eliittipuolueet, rkp ja kokoomus, haluavat maahan paljon halpaa työvoimaa palvelemaan heitä, mutta miksi vasemmistopuolueet, en voi ymmärtää. Syy on varmaan se, että kuvittelevat savansa uusia äänestäjiä
Siksi koska vasemmisto on hylännyt persuenemmistöisen AYn ja on nykyään Kela-asiakkaiden etupuolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että palstalle suolletaan mamuaiheista öyhötystä enemmän kuin koskaan? Se johtuu persujen kannatusromahduksesta. Äänestäjiä yritetään epätoivoisesti mobilisoida persujen taakse.
Toki myös aihe koskettaa nykyään lähes jokaista stadissa asuvaa eikä hyvällä tavalla
Asun umpimaadeudulla ja tulin juuri iltavuorosta, jossa meitä oli 8, 3 meistä oli maahan tulijoita ja ihan hyvillä mielin, että oli edes nuo 3 yksi vielä olisi tarvittu, ihan minkä värin, uskonnon tai sukupuolen edustaja olisi ollut iso plussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun umpimaadeudulla ja tulin juuri iltavuorosta, jossa meitä oli 8, 3 meistä oli maahan tulijoita ja ihan hyvillä mielin, että oli edes nuo 3 yksi vielä olisi tarvittu, ihan minkä värin, uskonnon tai sukupuolen edustaja olisi ollut iso plussa.
Ehkä saat huomenna loparit ja tilallesi tulee halpa ulkkari.
Vierailija kirjoitti:
Uskonnollisia änkyräkonservatiiveja ei tarttis pahemmin ottaa. Nykyisten kanssa saa kärsiä riittävästi.
Muuten ei ole suurempaa ongelmaa m-sanan kanssa.
Heidät voisi tosiaan lähettää Israeliin kun sitä niin kannattavat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä osuus. Ulkkarit on täällä ja sinä maksat.
Vierailija kirjoitti:
oletkin umpirasisti
Turha kuvitella mitään apua näiltä jos meille tapahtuu katastrofi tai muu .
Vierailija kirjoitti:
Olen vasemmiston kannattaja, en oikeistopuolue-ilmastohömppä-vihreiden.
Liikaa avuntarvitsijoita ei mikään maa kestä tietenkään.
Moni ulkomaalainen on kyllä ihan opiskelemassa täällä tai työssä.
1 tai 2 miljoonaa voidaan vielä hyvin ottaa lisää.
Katsokaa miten he kohtelee meitä täällä ja heidän maissa !!!
Eihän niitä tänne "tuoda". Muuta kuin joitain pakolaisia. Enimmäkseen tulevat eri statuksilla.
Vaan persuhallitus lähti oikein vartavasten HAKEMAAN halpatyövoimaa😂
Todella viisasta raahata kielitaidottomia vieraasta kulttuurista tänne hyväksikäytettäväksi työmarkkinoille.
Tätähän vihervasemmisto ei kykene ymmärtämään, heidän mielestään ns.yhteiskunnan velvollisuus on elättää aivan kaikki: rahaa tulee aina jostain kun tarpeeksi istuu tiellä/ järjestää "miekkareita" ja mölyää (työn teko ei onnistu- mölyäminen sitäkin paremmin :D)
mulle ihan sama kunhan karkotettaisiin meidän omat talibaanit eli kd ja persujen öyhö siipi jonnekin myös
Oletko vahva persujen ja kokkareiden kannattaja, joka on sitä mieltä, ettei lisää tuoda, mutta tuodaan silti?