Italia vaikuttaa ihanalta maalta
Sinne voisin muuttaa jos olisin terve ja olisi rahaa. T. Valis
Kommentit (11)
Olen käynyt kerran Italiassa. Pohjois - Italiassakin oli hirveän kuuma. Saatikka sitten etelämpänä. Maisematkin usein auringon korventamia. Gardajärvikin oli pettymys. Järkyttävä tungos monessa paikassa.
Italia on kuin kaunis kakku. Päältä upea, mutta sisältä mätä.
Olen käynyt liki 15 kertaa. Joka kerta tulee entistä enemmän ikävä takaisin. Rakastan sitä iloista avointa ulospäin suuntautunutta kansanluonnetta ja ruokakulttuuria.
Jos ei välitä siitä, että kaikki om vähän röntällään ja vinksin vonksin, niin Sisilia on kiva. Jalkakäytävät tosin on kapeita ja huonokuntoisia, laattoja irti ja vinkurallaan, joten huonojalkaiselle en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt kerran Italiassa. Pohjois - Italiassakin oli hirveän kuuma. Saatikka sitten etelämpänä. Maisematkin usein auringon korventamia. Gardajärvikin oli pettymys. Järkyttävä tungos monessa paikassa.
Oikeasti🤣🤣
Täällä pohjojs-Italiassa on kyllä upean vehreää, ruusut kukkii vielä marraskuulle. Kulottunutta ei missään, ruskaan vielä kuukausi
Ehkä olit jossain muussa Italiassa??
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti🤣🤣
Täällä pohjojs-Italiassa on kyllä upean vehreää, ruusut kukkii vielä marraskuulle. Kulottunutta ei missään, ruskaan vielä kuukausi
Ehkä olit jossain muussa Italiassa??
Älä nyt, kyllä kerran käynyt kokemuksella tietää sua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Gardajärvi on turistirysä. Kaikkialla turistirysissä on tungosta ja liikaa turisteja sekä kallista. Minä asun Italiassa enkä ole auringonkorventamia paikkoja nähnyt. Kaikki on vehreää ja metsää on paljon kaikkialla. Mikset mennyt apenniineille vuoristoon, siellä ei ole "hirveän kuuma".
Vierailija kirjoitti:
On vahva mielipide ulkomaalaiselta joka ei ole päivääkään Italiassa asunut.
Vierailija kirjoitti:
No eläkkeellä voit sitten muuttaa sinne. Rollaattori kainaloon ja menox 🏃💨
Rollaattorilla ei pääse paljon mihinkään. Kaikkialla portaita ja portaita vaan ulkona ja sisällä. Autoilla täällä mummut ja papat ajelevat satavuotiaaksi asti.
No eläkkeellä voit sitten muuttaa sinne. Rollaattori kainaloon ja menox 🏃💨