Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtuminen ja yhtäkkiä huomaa, että vaatteet alkaa roikkumaan. Näinkö se tapahtuu?

Vierailija
30.09.2025 |

Ihan hauska huomata. Yhtäkkiä vaan sitä katsoo kun housut roikkuu päällä eikä näytä enää istuvan jalassa. Paidat suurenee päällä.

Hassua miten huomaamatta se tapahtuu, että yhtenä päivänä vaan hoksaa sen. Kiloina lähtenyt 15 mutta senteistä en tiedä. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 kg = 1 vaatekoko 

Riippuu kuinka löysiä tai tiukkoja vaatteita on käyttänyt. Ja mistä kohtaa paino lähtee. 

Vierailija
22/28 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10kg laihtunut, ei yhtään vaatekokoa. 40/42 oli ennen laihtumista sopiva, 40/42 on yhä sopiva mutta vain hieman väljempi. Riippuu kropan muodosta ja siitä mistä kilot lähtee / minne ne on kertyneet, että miten se näkyy vaatekoossa. Esim itsellä on lähtenyt tasaisesti 6-7cm joka puolelta tiimalasista, mutta jos kaikki olisi lähtenyt vaikka vyötäröltä (esim 15cm mutta muualta Ei yhtään, jos olisikin omenavartalo) niin näkyisihön se isostikin. 

Itseltä lähtenyt paljon vatsasta ja alakropasta. Takapuoli ja jalat ovat selvästi kaventuneet. Kävelen ja harrastan aerobista. Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset 15 kiloa niin menee koko vaatekaappi uusiksi itsellä. :D ihana projekti. Ap

Oliko myös lihominen ihana projekti aikoinaan?

Vierailija
24/28 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset 15 kiloa niin menee koko vaatekaappi uusiksi itsellä. :D ihana projekti. Ap

Se aika elämästäni oli helvettiä ja turrutin itseäni lääkkeillä, ruoalla ja alkoholilla. Onneksi siitäkin on noustu enkä tarvitse mitään erillisiä nautintoaineita turruttamaan itseäni. Ap 

Vierailija
25/28 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin housujen vyötäröllä muutoksen jo 5 kg pudotuksen jälkeen. Nyt lähteny reilu 8 kg ja vielä 10 kg normaalipainoon. Uusia vaatteita en ole vielä ostanut mutta vanhat ei kiristä enää samaan tapaan kuin ennen.

Vierailija
26/28 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sentään pääsee ylipainostaan eroon, sun vittumainen ja ilkeä luonne todennäköisesti on ja pysyy. 

Vierailija
27/28 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli reilu vuosi sitten ilmeisesti IBS-kohtaus. Pariin päivään en uskaltanut syödä ja juoda mitään; sitten FODMAP (g,l-tuotteita). Pikkuhiljaa sitten kokeilin entisiä syömisiä ja lopulta pystyin syömään kaikkea samaa kuin ennenkin.

Paino putosi 64 > 58, muutamassa viikossa ja tosiaan housut eivät meinanneet enää pysyä jalassa. Olin kyllä osittain iloinen ja kokeilin vanhoja, myöhäisteini-iän Leviksiä (501, w30 l32) - ei puhettakaan! :) Ne jenkkakahvat eivät kyllä hävinneet :) Käsitin, että mulla oli ilmeisesti niin paha nestevajaus, käsivarretkin ryppyisiä kuin isällä, kuolinvuoteellaan.

Niin, tietysti alko jäi pois, moneksi kk:ksi. Sitten kun taas korkki aukesi, niin paino nousi taas tuohon normiin ja jopa yli. Siinä muuten käsitin, kuinka paljon (turhaa) energiaa alkoholissa on.

Vierailija
28/28 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli reilu vuosi sitten ilmeisesti IBS-kohtaus. Pariin päivään en uskaltanut syödä ja juoda mitään; sitten FODMAP (g,l-tuotteita). Pikkuhiljaa sitten kokeilin entisiä syömisiä ja lopulta pystyin syömään kaikkea samaa kuin ennenkin.

Paino putosi 64 > 58, muutamassa viikossa ja tosiaan housut eivät meinanneet enää pysyä jalassa. Olin kyllä osittain iloinen ja kokeilin vanhoja, myöhäisteini-iän Leviksiä (501, w30 l32) - ei puhettakaan! :) Ne jenkkakahvat eivät kyllä hävinneet :) Käsitin, että mulla oli ilmeisesti niin paha nestevajaus, käsivarretkin ryppyisiä kuin isällä, kuolinvuoteellaan.

Niin, tietysti alko jäi pois, moneksi kk:ksi. Sitten kun taas korkki aukesi, niin paino nousi taas tuohon normiin ja jopa yli. Siinä muuten käsitin, kuinka paljon (turhaa) energiaa alkoholissa on.

Alkoholi sisältää valtavasti kaloreita ja siihen päälle sitten se krapulahöttö, niin on suorastaan ihme jos ei sillä turpoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi