Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko kiva syyskuu?

Vierailija
30.09.2025 |

Mitä teit ja mitkä fiilikset jäi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sairaslomalla ja tylsyyttä välttääkseni olen tehnyt ihmiskoetta, paljonko viitsii ulkoilla ja kävellä kuukaudessa. Kun kävelen vielä tänään 30.000 askelta, eli 4 tuntia, on kuukausikeskiarvo uusi ennätykseni, eli juuri tuo sama 30.000 askelta päivässä. Tekee 670 kilometriä kuukaudessa.

Suosittelen kaikille unettomuudesta kärsiville. Yöllä nukuttaa tosi hyvin ilman lääkkeitäkin.

Auts, hurja saavutus! 

Itselle tuli km 10 000 askelta päivässä, yhtenä päivänä 23000 mutta sen jälkeen jalat olivatkin monta päivää niin kipeät että kaikki liikkuminen sattui kuin puukolla leikaten.

Tällaiselle lonkka-polvi-jalkaterävaivaiselle mahdoton saavutus!

Juu, kannattaa kuntoilla omien rajoitteidensa mukaan. Jos minulla olisi jalkavaivoja, varmaan pyöräilisin tai jos sekään ei onnistuisi, kävisin uimassa, mitä harrastin nuorena.

Vierailija
22/26 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sairaslomalla ja tylsyyttä välttääkseni olen tehnyt ihmiskoetta, paljonko viitsii ulkoilla ja kävellä kuukaudessa. Kun kävelen vielä tänään 30.000 askelta, eli 4 tuntia, on kuukausikeskiarvo uusi ennätykseni, eli juuri tuo sama 30.000 askelta päivässä. Tekee 670 kilometriä kuukaudessa.

Suosittelen kaikille unettomuudesta kärsiville. Yöllä nukuttaa tosi hyvin ilman lääkkeitäkin.

Auts, hurja saavutus! 

Itselle tuli km 10 000 askelta päivässä, yhtenä päivänä 23000 mutta sen jälkeen jalat olivatkin monta päivää niin kipeät että kaikki liikkuminen sattui kuin puukolla leikaten.

Tällaiselle lonkka-polvi-jalkaterävaivaiselle mahdoton saavutus!

Juu, kannattaa kuntoilla omien rajoitteidensa mukaan. Jos minulla olisi jalkavaivoja, varmaan pyöräilisin tai jos sekään ei on

Yleensä käynkin vesijumpassa ja -juoksemassa mutta nyt reissussa on tullut käveltyä todella paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääpiirteissään selkeä ja hyvä henkilökohtaisessa elämässäni.Sain nyt selvyyden loppuelämälleni. Suomelle tilanne on paha, tuuliajolla-tilanne jatkuu edelleen. Suomi tarvitsisi johtajaa, Olipa Putinin tai Trumpin tyyppinen, mutta joku selkeä kippari tarvitaan, nyt päämäärätöntä ja valitettavasti tuhoisaa menoa. No, olkaa huoleti, kohta tilanne valaistuu kaikille. Nauttikaa loppuvuodesta.

Vierailija
24/26 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä se oli ohi. Aloitin uudessa työssä. Nukkuminen oli sen takia yhtä vuoristorataa uuden oppimisen takia. Välillä kaaduin sänkyyn väsymyksestä, välillä taas heräilin, kun kaikki kokemukset tulivat uniin.

Onneksi ilman viilentyminen auttoi laakeutumaan arkipäivään. Tiivistä yhteydenpitoa perheeseen ja ystäviin, oleilua lemmikkejen kanssa, talven suunnittelua. Ihan kivat tunnelmat.

Vierailija
25/26 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ollut kiva syyskuu. Zalandon kanssa saanut takuta kun olen maksanut 2 laskua jo kahteen kertaan ja aina vaan näkyy omalla Zalando sivullani että ne 2 laskua on maksamatta ja olen moneen kertaan ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja lähettänyt pankin maksutositteet. Ihmeellistä että noin isolla firmalla on noin huono laskujen käsittely systeemi, en tilaa sieltä enää mitään. Töissä myös mennyt syyskuu huonosti.

Vierailija
26/26 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut, menin lohjenneen hampaan takia hammaslääkäriin niin röntgenissä yllätyksenä tuli viereisen hammassillan alla oleva reikö ja tulehdus jolle kunnallisella eivät tee mitään :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä