Vinkki nuorille naisille jotka ette ole löytäneet parisuhdetta
Jos vain mahdollista, matkustelkaa! Kerätkää kokemuksia ulkomailta.
Itse löysin poikaystävän idästä yhdeltä retriitiltä ja asumme nykyään yhdessä Suomessa.
Oma kokemus:
Kyllästyin seuranhakuun kotimaassa. Suomessa tuntuu, että ainoa realistinen tapa löytää seuraa on Tinder tai muut vastaavat sovellukset, koska nuoret miehet eivät oikein uskalla lähestyä naisia livenä. Kaikki mun kaverit sanoo samaa: heitä ahdistaa jos joku alkaa jutella töissä, salilla, kaupassa tai lenkillä. Tinderissä taas kilpailu on kovaa jokaista miestä kohden on monta naista, ja vain harvat onnistuu löytämään oikeasti jotain.
Itse pääsin kahdille treffeille. Eka tyyppi tuijotti vaan puhelintaan koko ajan ja sometti, eikä melkein edes vastannut kysymyksiin. Toisen kanssa oli hyvä fiilis ja ajattelin, että tästä voisi tulla jotain, mutta parin päivän päästä kun laitoin viestiä, niin vastaus oli: 'ehkä parempi ettei enää tavata, ei oikein synkannut ja sulla on liikaa tatuointeja.'
Korkeasti koulutettu, vaalea, hoikka 30+ N
Kommentit (22)
Ja sitten heräsit unesta. Todellisuudessa jokaista naista kosiskelee 7000 miestä joten miesten pariutuminen ei ole edes teoriassa mahdollista tässä maassa.
Korkeasti koulutettu, varmaan nosturinkuljettaja tuolla äo:lla 😂
No saatiinpa varmuus siihenkin, että edellinenkin oli vain perseestä temmattu provo.
Hitsi kun näkee suakin vähemmin avuin varustettuja gimmoja ihan normaalissa parisuhteessa. Hae apua.
Markkinarako levälleen niin löytyy seuraa. Aina.
Jaahas, ja tämä sama aloitus, mutta nyt eri sukupuolella. Miten tylsää Porvoossa voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit unesta. Todellisuudessa jokaista naista kosiskelee 7000 miestä joten miesten pariutuminen ei ole edes teoriassa mahdollista tässä maassa.
VMP incel ulisijalta.
Komppaan, mulla oli ahmed ekasi ja nyt seukkaan jamalin kanssa, hän on somaliasta vai oliko se nyt sudan, ihan sama.
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP incel ulisijalta.
Mitäs ulinaa tossa on? Eräässä työpaikassakin tuli juteltua yhen naisen kanssa josta olin kiinnostunut. Lomani jälkeen tätä oli kumminkin firman uusi kundi naurattamassa, jotka alkoivatkin sitten seukkaamaan. Jos miehet naisen onnistutte saamaan, niin olkaa tarkkoina muiden miesten suhteen.
- eri
Siis omg! Voinks mä ottaa jotain tummaa kalua, vau, omg!
Julia
Vierailija kirjoitti:
Komppaan, mulla oli ahmed ekasi ja nyt seukkaan jamalin kanssa, hän on somaliasta vai oliko se nyt sudan, ihan sama.
N20
Naisethan halutessaan saavat uuden miehen vaikka joka päivä.
Minä olen nainen ja olen ollut Tinderissä yht 3 vuotta ja tavannut 55 miestä. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tätä kautta.
Nyt kommentoin kaiken ikäisten mahdollisuuksia tavata vastakkaista sukupuolta livenä. Todellakin tuntuu siltä, että pitää lähteä ulkomaille, kun tässä maassa ei ihmiset osaa ottaa vieraisiin kontaktia ollenkaan. Pitää olla joku Miss Suomi, jotta miehet edes huomaavat. Missä on se muualla tapahtuva, iloinen, ystävällinen kiinnostus toista ihmistä kohtaan. Kevyt juttelu ja flirtti piristäisi kenen tahansa päivää, eikä sen tarvitse aina johtaa mihinkään vakavampaan, jos sitä pelätään, mutta voisi joskus olla ystävyyden alku. Täällä ollaan kyllä sellaisia juntteroita, ettei mitään rajaa. Suomalaiset ylpeilee, kun täällä ei harrasteta small talkia, onkohan ylpeilyyn aihetta vai kannattaiskohan sittenkin vähän opetella.
Kuullostit alkuun tosi hyvältä, mut tosiaan tatuoinnit (yksikin riittää) on mulle todella turn off. Naisen iho on kaunis, on todella sääli että se mennään tuhrimaan, kertoo elämänarvoista ja harkintakyvystä kaiken, ikävä kyllä.
T. Ei enää sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP incel ulisijalta.
En ole varamiespalvelusta, olen Bolt worksista.
Vierailija kirjoitti:
No saatiinpa varmuus siihenkin, että edellinenkin oli vain perseestä temmattu provo.
Mutta tämä saa jäädä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP incel ulisijalta.
Mitäs ulinaa tossa on? Eräässä työpaikassakin tuli juteltua yhen naisen kanssa josta olin kiinnostunut. Lomani jälkeen tätä oli kumminkin firman uusi kundi naurattamassa, jotka alkoivatkin sitten seukkaamaan. Jos miehet naisen onnistutte saamaan, niin olkaa tarkkoina muiden miesten suhteen.
- eri
Kannattaa panostaa laatuun. Nainen oli heitukka ja vaihtaa miestä lennossa. Katso vaan.
Ap:lla taitaa olla silmissä joku sairaus, joka periytyy vain naisille aivan kuten värisokeus miehille.
Ap:n silmäsairaus tunnetaan silmälääketieteessä nimellä Tinderpaattinen kaiho.
Tuossa sairaudessa mykiön ja aivohermon välille tulee häiriötä, jolloin nainen ei enää näe useimpia miehiä, vaan ainoastaan chadejä. Chad-näkö voi tarkentua siten, että nainen näkee chadin hyvinkin tarkasti ja kaukaa, mutta tavallisten miesmuotojen näkemisen suhteen nainen voi hakea työkyvyttömyyseläkettä, koska törmäilee näihin miehiin helposti pitäen heitä näkymättöminä.
India curry?