Naiset, nuori mies kyselee: onko Red flag jos tyttöystävä ravaa baareissa/klubeilla jatkuvasti?
Eikä halua minua mukaan vaan menee mieluummin kavereiden kanssa. Lisäksi laittelee sieltä kuvia missä on toisten miesten kanssa hyvinkin lähekkäin.
Mitä pitäisi tehdä? En uskalla puhua asiasta vaikka se vaivaa.
Kommentit (22)
Millaisia kuvia?
Itsellä ainakin paras ystävä on miespuolinen, ollut koko elämäni. Hänen kanssa tulee kuvia otettua ja sitten muiden tuttujen kanssa. Ihan platonisia suhteita.
On red flag, ainakin siinä mielessä että vaikutatte kovin erilaisilta ja olisit ehkä onnellisempi toisenlaisessa parisuhteessa missä ei tuollaisia tarvitsisi miettiä.
N29
Juu, sinä olet se red flag. Istut nurkassa punottaen ja hikoillen ja pusertelet pikku nyrkkejäsi ja ahdistut kun sulla ei ole yhtään ystävää etkä keksi tekemistäkään, koska olet ihan saatanan tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
On red flag, ainakin siinä mielessä että vaikutatte kovin erilaisilta ja olisit ehkä onnellisempi toisenlaisessa parisuhteessa missä ei tuollaisia tarvitsisi miettiä.
N29
:D t. N29
Sulla on nyt aika kivesten laskeutua ja kasvaa mieheksi.
lopeta olemasta oman elämäs sivustakatsoja.
Vierailija kirjoitti:
N29
Mä en taas ole ymmärtänyt sitä, että miksi parisuhteen puolisoiden tulee olla kopioita toisistaan? Äläkä vastaa tähän "no mut jos ei ole mitään yhteistä, niin"...
Ei parisuhteessa todellakaan kaikkea tarvitse tehdä yhdessä. Tekee ihan hyvää olla erilaiset menot ja mielenkiinnon kohteet.
T. Näin niinku 25 vuoden parisuhteen kokemuksella...
mikä helevetin red flg! Sun anglismit on punainen lippu ja jäät sinne baariin ikuisiksi ajoiksi kun
köytät tommosta paskakieltä!
Jos saat pillua, niin mitä väliä.
Hmm, tarkoitukseni ei ollut paheksua ap:n tyttistä, vaan että voihan tuo käydä yksinäiseksi jos itse haluaisi lähinnä kotona hengailla yhdessä ja toinen on menevämpää sorttia. Ei tarvii olla molempien introverttejä kotihiiriä mutta en itsekään viihtyisi sellaisessa parisuhteessa jossa toinen viettää viikonloput baarissa ilman minua.
N29
No kyllähän hän toimii niin, koska saa muiden ihailusta nostatusta itsetunnolleen. Sinä olet ns varma nakki, etkä jännittävä. Käytännössä leikittelee tulella ja tilanne voi hyvinkin johtaa uskottomuuteen. Toimin itsekin noin joskus alle kolmekymppisenä, mutta hävetti myöhemmin miten sitä olikaan lapsellinen.
Millä lailla lähekkäin? Siis istuu vieressä, istuu sylissä, vai onko tyttiksen kieli niiden miesten kurkuissa, korvissa, tai muissa paikoissa.
Tavallaan positiivista, että on rehellinen ja lähettää sinulle kuvamateriaalin tapahtuneesta. Osa miehistä voi kiihottua cuck hommista.
No onhan se aikamoinen red flag, jos hän bilettää muiden miesten kanssa, mutta sinun seurasi ei kelpaa. Itsekin tykkään käydä klubeilla katsomassa DJ:tä, mutta poikakaveri on yleensä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, tarkoitukseni ei ollut paheksua ap:n tyttistä, vaan että voihan tuo käydä yksinäiseksi jos itse haluaisi lähinnä kotona hengailla yhdessä ja toinen on menevämpää sorttia. Ei tarvii olla molempien introverttejä kotihiiriä mutta en itsekään viihtyisi sellaisessa parisuhteessa jossa toinen viettää viikonloput baarissa ilman minua.
N29
Itselläni taas täysin päinvastaista. Pitkä parisuhde takana ja aina ollut oman ystävät ja omat menot. Saa tulla ja mennä kuten haluaa, kunhan kunnioittaa toista osapuolta. Tietenkin on myös koti-iltoja.
En kuitenkaan jaksaisi toista kaltaistani parisuhteessa. Minä olen menevä, mies on rauhallinen. Mies myös itse sanonut useaan otteeseen että juuri tuosta syystä suhteemme toimii. Täysin totta.
Toki erilaisia mieltymyksiä on. :D T. N29
Vierailija kirjoitti:
No onhan se aikamoinen red flag, jos hän bilettää muiden miesten kanssa, mutta sinun seurasi ei kelpaa. Itsekin tykkään käydä klubeilla katsomassa DJ:tä, mutta poikakaveri on yleensä mukana.
Miksi käydä katsomassa DJ:tä, kun kotona voi katsoa DI:tä?
Jos sinä et halua klubeille ja hän haluaa niin olette aivan liian erilaisia toisillenne. Ja jos sinä tykkäät klubbailla, mutta hän bailaa mieluummin muiden kanssa on sekin aikamoinen red flag.
Vierailija kirjoitti:
JUOKSE.
Se on hyvä harrastus, kehittää staminaa.
JUOKSE.