Kuka suomalainen laulaja pitäisi herättää kuolleista ja päästää takaisin laulamaan?
Vesa-Matti Loiri, Irwin Goodman , Annikki Tähti, Severi Suhonen ?
Kommentit (153)
Luulen, että Kikka eläisi uutta nousukauttaan.
Kaikki laulajat vaan ylös missä ovatkaan. No ei sentään M. A. Nummista. Voi sekin tulla kunhan ei laula. Suora lähetys Stadionilta: Kalmistot kaikuu - ajaton toivekonsertti.
M.A. on kyllä hengissä, joten häntä ei tarvitse herättää. Ja olen sitä mieltä, että M.A. jos kuka saisi pysäkin hengissä! Ainoa kunnon undergroundin edustaja ja vielä täydesti menossa!
Sitä virnettä olen rakastanut nuoresta asti!
Freddie Mercuryn ja Olavi Virran yhteiskonsertti!
No ei oikeastaan Ketään...Levätkööt Rauhassa.
Jos todellakin olisi Aikakone, jolla itse saisi matkustaa siihen vuoteen tai vuosikymmeneen mitä laulajaa tai säveltäjän teosta haluaa kuulla, eikös ois hyvä?
Vaikka satoja vuosia taakse päin . ! Itse ainakin Aikakoneella matkustaisin , siihen vuoteen kun Jean Sibelius sävelsi Finlandia hymnin.
🎻🎼💿🎸🎷
Ja " Kärpäsenä katossa " kuuntelemassa kun Titanicilla soittavat , 😔😱😰 Sen Sua Kohti Herrani virren. Ja Laiva uppoaa Atlantin.
😁😄 Ehkä en tuota Draamaa vaan , jostakin kuristaa kun Titanicilla Tanssitaan Häitä ja
Se kupletti :
Oh , Beatiful Doll.
.
Kävisin , Katsomassa Carmenin Oopperan, ja Katsomassa kun Olavi Virta, Reijo Taipale , ja Katri Helena tanssittaa lavatanssit kansaa.
No Katri näistä on vielä elossa, kerkesin Hänen konserteissa käydä mutta Jäähyväiskonsettia ei, oli Liian kalliit liput.😔, siihen majoitus matkat, ja Ateriat.
No sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuolleet ei voi olla kuolleita. Menkää eteenpäin älkääkä taaksenne katsoko. Elämä jatkuu ja niin jatkuu musiikin kuuntelu. Kuunnellaan niin elävien kuin kuolleiden musiikkia.
Totta kai kuolleet ovat kuolleita. Heitä muistellaan kuitenkin, koska nykyään ei enää tehdä hyvää musiikkia.
- n69v -
Olen samaa mieltä. Onneksi sain elää sen parhaimman kulta-ajan. Tämän päivän musiikki on köyhää.
Rauli Badding Somerjoki