Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaajallasi on perhe, oma auto (ei lainarahalla) ja asunto (lainaa). Mitä sinulla on?

Vierailija
27.09.2025 |

Sinä vaan haluat aina olla uhri. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai lainaa kuitenkin on??

Vierailija
2/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajallani ei ole. Minulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jokin naisnäkökulma kiusaukseen, että kiusaaja menestyy, kiusattu vajoaa johonkin mt-kierteeseen? Poikien porukoissa luuserit ja kuritta kasvavat keskinkertaisuudet ovat paljon tavallisimmin kiusaajia ja tulevaisuuden menestyjät kiusattuja.

Vierailija
4/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on hyvä elämä, koska en ole kaunainen tai muistele menneitä. Mikä ap:n kysymyksessä oli pointtina, lisätä katkeruutta vai?

Vierailija
5/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä on? Oletko luuseri??

Vierailija
6/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kiusaajaa ja jos olisikin, en seuraisi hänen elämäänsä millään tavoin. 

Vierailija
7/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamus. Se onkin asia, mitä ei persettä myymällä saa. Yrittää voi ;)

Vierailija
8/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kiusaajaa ja jos olisikin, en seuraisi hänen elämäänsä millään tavoin. 

Meillä oli peruskoulussa kolmen kopla, mutta ei aavistustakaan mitä heille on tapahtunut sen jälkeen kun peruskoulun vika päivä oli ohi. Itseasiassa ole pitänyt lukion jälkeen muutettuani opiskelemaan yhteenkään koulukaveriin yhteyttä.

Vierailija
9/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asuu edelleen siinä samassa kylänpahasessa, jossa asuntoja saa eurolla, ja on suomalaisen WT:n perikuva. Eipä ole kehumista.

Vierailija
10/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajani kuoli alkoholismiin jo vuosia sitten.

Meillä on omakotitalo (velaton), kesäasunto (velaton), SUV maastoauto (velaton), pakettiauto (velaton), yritys (velaton ja työllistää meidät molemmat mukavasti), ja puolisolla on vielä iso perintömaatila Savossa (velaton ja tuottaa viljaa ja metsätuloja).

Vierailija
11/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuntuu nauttivan, kun saa potkia potkittua. 

Onko tarkoituksenasi ap, että kiusattu kokisi olonsa katkeraksi? Miksi? Mitä hyödyt siitä itse?

T: Tuntematon 

Vierailija
12/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän aloituksen pointti on? Kateus? Ihminen joka ajattelee paljon sitä kiusaajaansa on itse osa sitä ongelmaa, etenkin jos se ei ole mitään fyysistä. Sinä ITSE annat valtaa sille kiusaajalle, kun kelailet tollaisia ja uhriudut. Kannattaa siis alkaa keskittymään siihen omaan olemiseen ja elämiseen, eikä muiden. Sori vaan, mutta jonkun oli pakko sanoa tämä sinulle, juuri niin kuin se on.

13/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä 🤩

Vierailija
14/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso, velaton rivitaloasunto pääkaupunkiseudulla, uudehko katumaasturi ja satojen tuhansien osakesijoitukset. Kiusaajani huhujen mukaan elää sosiaaliturvalla.

Vierailija
15/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut kiusaajaa. Kyllähän sitä pari yritti mutta vedin kuonoon. Nykyään olen sen verran varakas että en ajattele rahaa juuri koskaan.

Vierailija
16/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kiusaajia, olen aina puuttunut heti kiusaamiseen ja lopettanut alkuunsa. Itselläni on perhe, asunto, kesämökki ei lainoja. 

Vierailija
17/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika matalalla on tavoitteet elämässä, jos perhe, asunto ja auto on maksimi mitä pystyy kuvittelemaan :)

Vierailija
18/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trauma.

Vierailija
19/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiusaaja? Mulla ei ole kiusaajia. 

Vierailija
20/40 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä on? Oletko luuseri??

Olen menestynyt työelämässä ja taloudellisesti, minulla on aviomies ja lapset. Kiusaajallani ei tietääkseni ole perhettä (ainakaan ydin), asuvat vuokralla ja tuskin on rahaa. 

Usein niitä "hikareita" kiusataan, hyvällä koulumenestyksellä kuitenkin yleensä saavuttaa elämässä enemmän.

N33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä