Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityinen hammaslääkäri

Vierailija
26.09.2025 |

Joka ei pasko hampaita Helsingistä? 

Tai joka ei tee muuta kun paikkaa hampaan, jos ei välttämätön tarve muulle? 

Ehdotuksia? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan hammaslääkäri väkisin mitään tee?

Vierailija
2/8 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksityinen hammaslääkäri parempi kuin julkinen. Julkisella olen käynyt ja nyt olen aikeissa vaihtaa yksityiseen, onkohan niissä mitään eroa muuta kuin hinnoittelu ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yksityinen hammaslääkäri parempi kuin julkinen. Julkisella olen käynyt ja nyt olen aikeissa vaihtaa yksityiseen, onkohan niissä mitään eroa muuta kuin hinnoittelu ?

Riippuu varmaan hammaslääkäristä. Ei voi yleistää, että kaikki olisivat samanlaisia.

Vierailija
4/8 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella puolella on asianmukainen välinehuolto. Yksityisellä hammashoitajat usein tekevät välinehuollon muun työn ohella, kiireellä ja miten sattuu, koska heillä ei ole vaadittavaa koulutusta siihen. 

Vierailija
5/8 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan hammaslääkäri väkisin mitään tee?

Tuskin väkisin, mutta harva alkaa inttämään vastaan, kun ehdottavat kaikennäköisiä kuvauksia yms lisätutkimuksia. Ei niistä tiedä, moniko on oikeasti aiheellinen, ja lääkärin intresseissä on teettää kaikki mahdolliset palvelut.

Vierailija
6/8 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella puolella on asianmukainen välinehuolto. Yksityisellä hammashoitajat usein tekevät välinehuollon muun työn ohella, kiireellä ja miten sattuu, koska heillä ei ole vaadittavaa koulutusta siihen. 

Tuskinpa tätäkään kannattaa yleistää.

Vierailija
7/8 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa tätäkään kannattaa yleistää.

Yleistä mitä? 

Vierailija
8/8 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä voi käydä tarkastuksessa joka vuosi. Minulla on valitettavasti löytynyt paikattavaa, joka ei oireillut mitenkään. Julkisella olisin odottanut vuosia, että reiät olisi huomattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi