HYI #%&/ kaverin mies on kuvottava!
Olin tänään saunomassa kaverilla. Menin kesken saunomisen pesutilojen vieressä olevaan kodinhoitohuoneeseen vessaan ja yllätin kaverin miehen sieltä haistelemassa mun alusvaatteita! Mun vaatteet siis oli siellä kodinhoitohuoneessa penkin päällä ja mies seiso naama kiinni mun alkkareissa siinä keskellä lattiaa! Hyi yöks! Kuvottaa vieläkin!
Kommentit (10)
En kertonut, en tiedä mitä olisin sanonut, kun niin outo tilanne. Kaveri on tosi kiltti ja ujo, en olis uskonut et sillä on tommonen mies! Pitäiskö sanoa kaverile jotain?
Haluaisitko itse jakaa elämäsi tuollaisen ihmisen kanssa?
Vierailija:
Haluaisitko itse jakaa elämäsi tuollaisen ihmisen kanssa?
Jos se poika rukka ei ikinä ollut ennen stringejä nähnytkään ihan elävässä elämässä, niin äkkiäkös himot heräsi. Luultavasti ihan viaton juttu. Miettikääpä teettekö itse joskus jotain typerää, jota ette haluais kenenkään näkevän!
Muutenkin kurja olo tapahtuneesta ja jotku vielä kiusaa lisää.
Kaveri ja silloinen poikaystävänsä pitivät aikoinaan kotibileet, joihin tuli myös eräs miehen (idiootti)kaveri. Jossain vaiheessa iltaa kaverin poikaystävä oli kuulemma yllättänyt tämän oman kaverinsa kylppäristä likapyykkikorilta kaverini alushousuja haistelemasta. Oli kuulemma miekkonen heitetty vauhdilla portaista alas ja kaverusten välit hieman viilenivät tuon jälkeen.
Ei ollut eka kerta kun nuuskin..
-Nuuskija-