Orpo ja Purra tarkoittavat säästötoimillaan hyvää mutta eivät ymmärrä talouden toiminnasta hevon paskan vertaa!
Säästäminen johtaa tarpeeseen säästää lisää. Kohta taas tarvitaan miljardi tai kaksi. Eli leikataan lisää.
Kommentit (153)
Niin, huonosti kävi sen taannoisen hevosen, joka oppi olemaan syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole enää varma oliko tämä nykytilanne tarkoitus vai tyhmyttä. Sen tiedän että kokoomusta ei oikeasti kiinnosta työttömyys, pelkästään se että yrityksillä on riittävästi työttömi'ä jotka kilpailee työpaikoista orjapalkalla jos mahdollista.
Orpon kohdalla tyhmyyttä. Riikasta en tiedä onko ilkeyttä. Riikka Purra on kumminkin se, joka tätä maata johtaa. Orpo tottelee
Riikalla on traumakokemus ulkomaalaisista, on itse kertonut. Tällaiset voivat sitten muuttaa maailmankatsomusta. Varsinkin jos hlö alkaa yleistämään ikävän kokemuksensa yleiseksi totuudeksi - mikä ei muuten koskaan ole älykkään persoonan tie.
Vierailija kirjoitti:
Julkiset menot ovat kuin reikä laivan pohjassa.
Vasemmiston ratkaisu on tehdä viereen toinen reikä, josta vesi pääsee tyhjenemään.
Persuille musaa
Jos valtion virkamiehet antaisivat ohjeita virkavastuulla he olisivat kaikki vankilassa, yksikään heidän ohjeistuksista ei kestä päivän valoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkiset menot ovat kuin reikä laivan pohjassa.
Vasemmiston ratkaisu on tehdä viereen toinen reikä, josta vesi pääsee tyhjenemään.
Persuille musaa
Vankilavaatteet päällä ja Orpo on kai oikeastikin kapteeni. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Säästäkää pojat säästäkää, kyllä paatti lopulta pysyy pinnalla kun säästetään riittävästi.
Miten herra Sipilä sanoikaan, tyyliin "tappi irtosi".
Ei tällä wef-agendalla ole tarkoituskaan tehdä muuta kuin paskoa Suomen talous. Samaa tekevät, oli mitkä tahansa valtamedian hyväksymät puolueet hyvänsä vallassa.
Eikös tuosta kulutuksesta joitakin vuosia sitten varoitettu, turha kulutus tuhoaa maapallon ja nyt se on sitten suotavaa.
Monet politiikat ajattelevat tukia leikkaessaan, että yrittävätpä enemmän kun viedään tuki pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole enää varma oliko tämä nykytilanne tarkoitus vai tyhmyttä. Sen tiedän että kokoomusta ei oikeasti kiinnosta työttömyys, pelkästään se että yrityksillä on riittävästi työttömi'ä jotka kilpailee työpaikoista orjapalkalla jos mahdollista.
Orpon kohdalla tyhmyyttä. Riikasta en tiedä onko ilkeyttä. Riikka Purra on kumminkin se, joka tätä maata johtaa. Orpo tottelee
Riikan avulla Orpo kykene toeuttamaan kaikki Sipilän unelmat.
Hallituksen talousstrategia on yksinkertainen enemmän kuin holistinen eli kokonaisvaltainen. Mikä kertoo ymmärrysvajeesta. Viestintä on sekoitus antisosialismia ja taantumusta. Silti tuloksia odotetaan.
Näin ollen johto on sekä irti elävän arjen monista yhteyksistä päätöksiin että tietämätön talouden olemuksesta. Jopa USA:ssa hyvin kyseenalaiset, äveriäiden asiaa ajaneet poliitikot saivat sentään maan talouden ison kuvan ylöspäin.
Orpo ja Purra ovat esittäneet toistaiseksi, kun enää reilu vuosi vallassaoloa on jäljellä, taloustiedettä, jonka lähin vastine tuntuu olevan nälkävuosissa 18651868.
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä wef-agendalla ole tarkoituskaan tehdä muuta kuin paskoa Suomen talous. Samaa tekevät, oli mitkä tahansa valtamedian hyväksymät puolueet hyvänsä vallassa.
Mitkä ihmeet "valtamedian hyväksymät"? Äänioiketetut äänestivät ja tämän saimme.
Vihervasemmistolainen palstan talousnero on sitä mieltä että työtä ja pääomaa tulee verottaa lisää jotta voidaan maksaa sohvallamakoilijoille lisää tukia. Näin luodaan arvoa ja talous kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Monet politiikat ajattelevat tukia leikkaessaan, että yrittävätpä enemmän kun viedään tuki pois.
Poikkeuksena yritykset. Niille lapioidaan vastikkeetonta rahaa ja sanotaan että TOIVOTAAN että investoitte.
Ja nehän investoi ne rahat johon bonuksiin 1/1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikalla on traumakokemus ulkomaalaisista, on itse kertonut. Tällaiset voivat sitten muuttaa maailmankatsomusta. Varsinkin jos hlö alkaa yleistämään ikävän kokemuksensa yleiseksi totuudeksi - mikä ei muuten koskaan ole älykkään persoonan tie.
Sanoo palstan päivystävä vihervasemmistolainen jonka mielestä metsässä on turvallisempaa kohdata karhu kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ainakaan kiinnosta paljonko sinä lähdet yrittämään. Nähdäkseni sellaista summaa ei ole olemassakaan millä kaltaisesi kroonisesti luulosairas laiska paskiainen menisi töihin. Minua kiinnostaa tässä vaiheessa ainoastaan paljonko minulle jää työstäni käteen, sinulle ei heru enää senttiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuosta kulutuksesta joitakin vuosia sitten varoitettu, turha kulutus tuhoaa maapallon ja nyt se on sitten suotavaa.
Mikä tämä maapallon tuhoamismekanismi oikein on? Montako kuutiometriä maapalloa tuhoutuu kun käyn parturissa?
Eivät tarkoita hyvää sanan normaalin määritelmän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksena yritykset. Niille lapioidaan vastikkeetonta rahaa ja sanotaan että TOIVOTAAN että investoitte.
Ja nehän investoi ne rahat johon bonuksiin 1/1
Niin tämä oli punikkihallituksen strategia, jakoivat sekä rikkaille että yrittäjille enemmän vastikkeetonta rahaa enemmän kuin kukaan koskaan Suomen historiassa.
Paperitiikereille