Kaupallisella medialla on nyt suuri hätä, kun omistajiensa tukema kokoomus paskoi Suomen talouden - taas uusi harhautusyritys
Tässä on hyvä esimerkki mediapropagandasta, jolla yritetään viedä huomio hallituksen epäonnistumisesta
Suomessa on edessä synkkiä aikoja
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/de8b10fb-530f-48b2-be6d-33eb649f1…
Kaupallinen kokkare-media yrittää nyt luoda mielikuvaa, että surkea taloustilanne johtuisi siitä, että Suomi on sodassa. Kun kuluttajien syyllistäminen ei onnistunut, niin seuraavaa harhautustaktiikkaa kehiin.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Alma Median omistusta. Samat nimet kokoomuksen suuria tukijoita.
Kuten Arajärvet.
Omistettu media ei ole vapaa media. Muistakaa tämä aina kaupallisen median kohdalla. Omistettu media ei myöskään ole koskaan sitoutumaton, vaikka paskalehti muuta yrittäisi valehdella.
Vähemmän yllättäen tämä kaupallisen median jankutus Suomen synkästä kohtalosta Venäjän edessä alkoi juuri sen jälkeen, kun surkeat työllisyysluvut tulivat kehiin.
Katsokaa Alma Median omistusta. Samat nimet kokoomuksen suuria tukijoita.