Voi kamala mikä puhallus kun tilasin netiltä takin
Kaunis, vaaleansininen takki villakangasta myynnissä.
Ihmettelin hintaa, kun oli todella edullinen . Tutkin firmaa Bella, ei löytynyt mitään ihmeellistä.
Ovelle tuotiin 15 /10 cm paketti - TAKKI?
Aukaisin paketin , lähettäjä Yun express, Bellaa ei edes mainittu.
Jonkinlainen retale , huonosti ommeltu polyestertekele , ei mikään pitänyt paikkaa mainoksen kanssa.
Joten varovaisuutta, ottavat kuvia kauniista vaatteista ja kotiin tulee jokin euron arvoinen jos sitäkään retale.
Älkää tilatko netiltä ainakaan vaatteita.,
Nyt palautukseen. Oikeen pienellä painettu lähettäjän nimi ja väärä osoite. Ei puhelinnumeroa, ei e-mailia , jjoten menin postiin ja lähetin , maksoin että pääsin eroon.
Näin että toimivat myös Suoessa. Älkää nähkö vaivaa ostaa vaikka kuin houkuttelisi. Jokainen tuttava on tyytymätön vaatteisiin mitä ovat tilanneet Sheinin tai temun kautta.
Luvatkaa itsellenne , että teistä tehdään maksajia, ette voi palauttaa tavaroita.
Vähän viisaampana mietin, kun olen aina sanonut tuttaville, että ei saa tilata netiltä. Miten itsekin satuin tarttuaan tilanteeseen ,mikä oli pieni taloudellinen vahinko , mutta tiedänpä tästä lähtien.
Yhtä tähteä saivat monelta sadalta asiakkaalta.
Yun Express Nordic AB Malmö: Kontakta oss, Retur och Företagsinformation
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ostinkin kaupasta Tukholmasta villakangastakin 5000 sek eli 452.50 euroa. SEn verran pisti suututtaan . Hyvin tyytyväinen.
Harmi että tästäkin keskustelusta tuli kieliopinnon tunti. Itse asia unohtu teiltä pilkunnussijoilta ( onko oikeen goole kääntänyt )
Älä välitä. Kyllä me muut ymmärrettiin sinun kirjoitus. Täällä ainoa joka ei ymmärtänyt, oli Suomen kielen vartija. Hänen juuri olisi pitänyt ymmärtää. Älykkyys ja kielen osaaminen ei näköjään korreloi.
Ostinkin kaupasta Tukholmasta villakangastakin 5000 sek eli 452.50 euroa. SEn verran pisti suututtaan . Hyvin tyytyväinen.
Harmi että tästäkin keskustelusta tuli kieliopinnon tunti. Itse asia unohtu teiltä pilkunnussijoilta ( onko oikeen goole kääntänyt )