Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku seuraisi teitä

Vierailija
25.09.2025 |

Vaikka salakameroiöla 24h, niin saisiko oikean kuvan elämästänne ja persoonastanne? 

Entä jos salakuuntelee 24h ilman kuvaa? 

Sanoisin, että kuuntelemalla saa ehkä selville enemmön kun pelkästään katselemalla, jos ei ole ääntä mukana?  

Paras tietenkin kun olis kummatkin.sekä ääni että kuva. 

Jos henkilön  elämässä paljon asioita, mihin liittyy myös ulkipuolisia tahoja ja tekoja ja paljon menneisyyden tapahtumia, ei tuollaisella seuraamisella saada kuitenkaan  kovin kattavaa kuvaa. 

Esim. hos joku haluaisi itsestäni kovin kattavan kuvan väittäisin, että  siihen tarvitaan vähintään 20 vuoden salakuuntelu ja katselu, kummatkin ja taaksepäin menneisyyteen.  Lisäksi nettikirjoitukseni, ilman  mitään vääristelyjä ja muutoksia. Lisäksi  min. 10 tunnin haastattelu ihan face to face, missä voin kertoa omat versioni siitä mitä on tapahtunut. Ehkämuutaman virallisen paperiakin voisin näyttää. 

Myös läheisten haastattelu yhdessä kanssani niin että ei voida väittää jonkun väittäneen jotsin muuta, olisi suotavaa. 

Edellämainituilla välineillä saisi jo kattavan kuvan. Muilla ei. 

Syy: Asioistani on valehdeltu ja rankasti vuosikymmeniä. . 

Ai niin, tietenkin analyysiin ja siihen mitä henkilö  uskoo tarvitaan  myös 100% puolueeton taho, älykkyyttä hoksata asioita, tietoa mm. lääketieteestä,  ilman ennakko asenteita ja luuloja ja tietenkin taho, joka ei varmasti ole syyllinen mahdollisiin valheisiin ja vääristelyihin itse. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu tämän aamun kotona,en ole puhunut mitään. Keitin kahvia ja selaan puhelinta. Siinäpä kuuntelemista.

Vierailija
2/6 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelemalla, seuraamalla liikkumista sekä nykyaikana verkkoliikennettä. Operaatio on kallis, mutta täysin mahdollinen toteuttaa. Pelkkä liikkumisen seuraaminen eli kaupassa, kirjastossa ym käynnit on halvempi toteuttaa, mutta hankalaa koska edellyttää kuution oven edessä seisoskelua. Salakuvauskameran saaminen kuution sisään on jo kallista, mikäli kameran ja kuuntelulaitteiden halutaan toimivan kuukausitolkulla. Näitäkin tapauksia toki on. Siksi kannattaa pitää radio soimassa 24/7 ja mahdollisesti infrapunavalonheittimet jokaisella seinällä päällä sokaisemassa kameroita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsän leffan saisi mun elämästä. Töitä lukuunittamatta olen kotona yksin hiljaa, joko tv:tä tai puhelinta katsellen. En höpötä yksin menneisyydestäni tai tulevaisuudestani. Jännimmät hetket katsoja saattaisi kokea, kun puhuisin tai huutaisin painajaisiani yöllä nukkuessani. Viikobloppuisin saisi yhden seksikohtauksen nauhalle miesystäväni käydessä. Lopun ajan istumme sohvalla viinilasit kourassa tv:tä katsellen. Kuoliaaksi tylsistyisi se valvova silmä.

4/6 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua seuraa joku, ja ihan sama 😂 

Vierailija
5/6 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku minua seuraisi joku tuntematon ihminen niin vääntäisin sen naamalle rankat paskat ja pieraisisin lisäksi.

Vierailija
6/6 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsän leffan saisi mun elämästä. Töitä lukuunittamatta olen kotona yksin hiljaa, joko tv:tä tai puhelinta katsellen. En höpötä yksin menneisyydestäni tai tulevaisuudestani. Jännimmät hetket katsoja saattaisi kokea, kun puhuisin tai huutaisin painajaisiani yöllä nukkuessani. Viikobloppuisin saisi yhden seksikohtauksen nauhalle miesystäväni käydessä. Lopun ajan istumme sohvalla viinilasit kourassa tv:tä katsellen. Kuoliaaksi tylsistyisi se valvova silmä.

Sama. Paitsi etten juuri näe unia, joten olen yölläkin tylsä, eikä ole miestä joka istuisi sohvalla. Jännittävintä mun elämässä olisi varmaan se, kun kerran kuussa tulee kissanruokalähetys postissa. Ja se kissa, joka oksentaa välillä karvapallon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme