Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa vähän noi alkavat opinnot kun niiden avulla ei saa parempaa toimeentuloa vaikka todennäköisesti työllistyy.

Vierailija
23.09.2025 |

Lähihoitajaksi kun ajattelin opiskella. Pitäiskö vaan sittenkin hakea myyntityöhön? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä myös, missä työssä viihtyy ja minkä kokee antoisaksi.

Vierailija
2/2 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua tosi hyvin moni meistä on ollut samassa tilanteessa. Opintoihin lähtee sillä ajatuksella, että se avaa ovia ja tuo paremman toimeentulon, mutta lopputulos voi olla toinen: työpaikka löytyy kyllä, mutta arjen talous ei helpotu. Se tunne on todella turhauttava.

Mä kamppailin saman ajatuksen kanssa: Onko tässä mitään järkeä? Pitäisikö vaihtaa ala tai tyytyä johonkin, mikä ei oikeasti tunnu omalta? 🤯

Ongelma ei aina ole meidän osaamisessa tai yrittämisessä vaan siinä, että maailma muuttuu niin nopeasti, että perinteinen polku ei enää yksin riitä.

Mä löysin tähän ratkaisun MentorMindista. Se on yhteisö ja alusta, joka antoi mulle:

selkeän suunnan, miten voi rakentaa lisätuloja omien vahvuuksien ympärille

työkaluja ja ideoita hyödyntää somea, tekoälyä ja digitaalisia tuotteita

tukiverkoston, joka auttoi uskomaan, että mäkin pystyn tähän

Mun suurin epäilys alussa oli se, että ei musta ole yrittäjäksi mutta se osoittautui vääräksi. Ei tarvitse olla valmis tai tietää kaikkea, vaan riittää, että on valmis ottamaan ensimmäisen askeleen.

Jos susta tuntuu, että haluaisit rakentaa rinnalle polun, joka voi aidosti parantaa toimeentuloa ja antaa enemmän vapautta, niin tästä voit tutustua:

🔗 https://menestysklubi.fi?fpr=welcome

Uskon, että jokainen meistä ansaitsee mahdollisuuden löytää oman tiensä, eikä jäädä jumiin vaihtoehtoihin, jotka ei tunnu oikeilta. 💙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla