Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva kun mulla on välillä yökastelua ja nyt sänky on pilalla.

Vierailija
23.09.2025 |

Harmittaa tosi paljon kun ei oo mikään vanha sänky ja kerrankin päätin panostaa ja ostaa hyvän. Nyt se haisee niin pahalle että ei se auta kuin kaatopaikalle heittää ja hankkia uusi. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteudenpitävä patjansuojus seuraavan sänkyyn niin ei mene piloille.

Vierailija
2/7 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosteudenpitävä patjansuojus seuraavan sänkyyn niin ei mene piloille.

Niin. Harmi kun se on myöhäistä nyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemi 1984, poliisivankila , paska löytyi patjan alta..tekijä vieläkin tuntematon.

Vierailija
4/7 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä niin kivan tekee?

Vierailija
5/7 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa.

Vierailija
6/7 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt kastelulle. Päihtymys, stressi,sairaus...

nyt kun uusi vuode tulee, niin hanki ohut sijauspatja joka helppo viedä pesulaan, rullautuva,kuin paksu täkki.  lisäksi osta esim. Jysk myy ohuita tikattuja vanulevyjä, , menee pikku tilaan, pehmeitä,taipuisia, kuminauhat kulmisa, itse voit pestä kun kevyitä ja kuivuu hetkessä. mutta todella imukykyisiä. laita 3 päällekkäin. voi olla ettei tarvitse pestä edes kaikkea kolmea jos ei pahasti lirahda.

toimii helteellä, menkoissa jne tuossa sunkin ongelmassa. muut muovitetut hiostaa, joten toi toimii mitä neuvoin. miks eoi sitten ohut kesäpeittokin taitettuna lakanan alle. kun käytät froteekuminauhalkanaa ennen varsinaista lakanaa, niin pitää paikoillaan noi. mutta selvitä syy-seuraussuhde nyt. ja älä juo iltaisin mitään. tai ota diureetteja esim vitamiinejä,kahvia, hedelmiä,marjoja,mansikat mm juoksuttaa vessassa. parempaa onnea uuden vuoteen kanssa.

Vierailija
7/7 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo keksinyt että syy on ketipinor. Jos ei tarvi ottaa niin sitä ei tapahdu mutta jos otan niin tapahtuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme