Eikö joku vois kertoa että Barronin autismi johtuu iäkkäästä isästä eikä parasetamolista
Tumppi oli 60 v kun poika syntyi.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/361c6543-4aa3-4062-adb3-494f7…
Kommentit (85)
Vanhojen isien lapset kärsivät autismista, ADHD:sta, kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja skitsofreniasta enemmän kuin aiemmin on luultu. Näin siksi, että iän myötä miehen sperman laatu heikkenee. Mitä enemmän isällä on ikää, sitä todennäköisempiä ovat lapsen ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti
Miksi tulet joka ketjuun jankuttamaan?
Tilastojen mukaan yli 50-vuotiaiden isien lapsille on 66 prosenttia suurempi riski kehittyä autismi kuin 20-vuotiaiden isien. 40- ja 20-vuotiaiden isien välillä ero on 28 prosenttia.
40-vuotiaiden äitien lapsille on 15 prosenttia suurempi riski kehittyä autismi kuin 20-vuotiaiden äitien.
https://www.terve.fi/artikkelit/81451-vanhempien-ikaerolla-yhteys-autis…
No ilmiselvää p a s k a ahan Trump taas jälleen kerran jauhaa. Se kun on ihan yleistietoa, että isän ikä nostaa autismin riskiä lapsella.
RFK jr.:n setä ja serkku söivät Ritalinia.
Ehkä se on että älkää tehkö kuten me vaan miten me käskemme?
Elon Musk on myös autisti, söikö hänen silloin noin 25v vanhemmat Tylenol lääkettä Elonin ollessa vielä pieni vauvapää.
Jännästi mun molemmat lapset on autismin kirjolla, vaikka en oo käyttänyt paracetamolia raskausaikana. Mun lasten isä on kyllä ollut yli 35 v, mutta ottaen huomioon, että olen itse autismin kirjolla, pitäisin todennäköisimpänä sitä, että lapseni ovat perineet tämän minulta.
Eihän meillä ole mitään tietoa Barron Trumpin neurotyypistä. Tuskin hän autisti on.
Onko Niinistön ja Haukion lapsikin ADHD ja autisti, ehkä myös asperger? Mitä hemmetin pekulointia tämä taas on, mitä meille kuuluu mikä se Barron on?
Vierailija kirjoitti:
Jännästi mun molemmat lapset on autismin kirjolla, vaikka en oo käyttänyt paracetamolia raskausaikana. Mun lasten isä on kyllä ollut yli 35 v, mutta ottaen huomioon, että olen itse autismin kirjolla, pitäisin todennäköisimpänä sitä, että lapseni ovat perineet tämän minulta.
Yhteisvaikutus. Harvoin asiat ovat joko-tai.
Melanie syönyt doping aineita ja kurittanut piiskalla. Ei noilla omia mielipiteitä saa perheessä. Ei kenelläkään saa olla. Oltava robotti.
Vierailija kirjoitti:
Barron ei ole autisti.
Todista.
Vierailija kirjoitti:
Onko Niinistön ja Haukion lapsikin ADHD ja autisti, ehkä myös asperger? Mitä hemmetin pekulointia tämä taas on, mitä meille kuuluu mikä se Barron on?
Niinistö ja Haukio viisaasti pitävät lapsen poissa julkisuudesta, mahdollisuuksiensa mukaan. Trumpin perhe taas kertoo siitä, miten ovat soveltaneet rokotusohjelmaa.
Helpompi olisi pitää häkissä lapset niin ne ei sotke eikä liiku. Pakottaa tuijottamaan TV ruutua on kidutusta.
Kannattaa olla hiljaa, Barronin kritisointi on aiheuttanut aiemminkun koulusta erottamisia ja poliisitutkimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistö ja Haukio viisaasti pitävät lapsen poissa julkisuudesta, mahdollisuuksiensa mukaan. Trumpin perhe taas kertoo siitä, miten ovat soveltaneet rokotusohjelmaa.
Siis Barronin ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän meillä ole mitään tietoa Barron Trumpin neurotyypistä. Tuskin hän autisti on.
Näkeehän sen päältä jo että on just semmonen pahimman luokan hiljaa nurkasta pällistelijä. Oikein malliesimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk on myös autisti, söikö hänen silloin noin 25v vanhemmat Tylenol lääkettä Elonin ollessa vielä pieni vauvapää.
Syntyyhän down-lapsiakin nuorille vanhemmille, vaikka riskit downin syndroomaan kasvaakin iän myötä, ja valtaosa downien vanhemmista on iäkkäitä.
Eli ei se tietenkään noin mene, että jos riskit kasvaa iän myötä, niin kellekään nuorelle ei sellaista lasta synny..
Jankuti jankuti